Účetnictví podnikatelských subjektů v praxi – pro mírně pokročilé

Prezenčně

Lektoři

Ing. Simona Kropáčková

Ing. Simona Kropáčková

Detail lektora

Termín

5. – 6. 11. 2024; 1. den 9:00–16:00, 2. den 9:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

11

Program

1. den:
• opakovací příklady z jednotlivých účtových tříd s upozorněním na časté chyby I.,
• legislativní úprava účetnictví
• problematika dlouhodobého majetku, technické zhodnocení,
• časové rozlišení, dohadné položky,
• opravné položky x odpis pohledávek,
• účtování dotací.

2. den:
• opakovací příklady z jednotlivých účtových tříd s upozorněním na časté chyby II.,
• cestovní náhrady,
• problematika vydaných záloh, odvodu DPH z přijaté úhrady zálohových faktur, vyúčtování záloh,
• účtování v cizích měnách a kursové rozdíly,
• rekapitulace uzávěrkových prací s upozorněním na časté chyby,
• účetní závěrka
• dotazy účastníků, diskuze.

Na závěr kurzu si účastníci mohou vyzkoušet znalostní test.

Určeno

Seminář je určen zájemcům se základními znalostmi účtování, kteří potřebují získat hlubší vhled do účetnictví.
Účast doporučujeme začínajícím účetním, kteří mají základní účetní znalost. Kurz není vhodný pro účetní s praxí delší než 1 rok.

Přínos/cíl

Exkluzivně pro 1. VOX a. s.
Jak zaúčtovat dotaci na pořízení dlouhodobého majetku nebo provozní dotaci? Co vše mi vstupuje do pořizovací ceny dlouhodobého majetku?
K čemu slouží v účetnictví rezervy?
Jak mohu optimalizovat výši daňové povinnosti pomocí opravných položek k pohledávkám?
Odpovědi na tyto otázky a mnoho dalších informací se dozvíte na tomto semináři.

Získáte ucelenější pohled na účetní a daňovou problematiku dle aktuální legislativy. Probereme si jednotlivé účtové třídy na množství základních příkladů účtování. Důraz bude kladen na složitější oblasti, zejména dlouhodobý majetek, účtování dotací, opravné položky, tvorba dohadných položek, smysl a účtování rezerv, účtování nedokončené výroby apod. Účtovat budeme dle směrné účtové osnovy dle vyhlášky č. 500/2002 Sb. pro podnikatele. Lektorka vás upozorní na časté chyby, které se v praxi vyskytují. Jednotlivá témata budou vysvětlována na praktických příkladech. Zabývat se budeme také daňovou problematikou (daňová uznatelnost nákladů atd.) v rozsahu nutném pro účetní praxi a účetní závěrkou po změně zákona o účetnictví a souvisejících vyhlášek.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

5 580 Kč bez DPH

6 752 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

5. 11. 2024
Praha

Cenové varianty

2402410

5 580 Kč

cena bez DPH

6 752 Kč

cena s DPH

240241A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 602 Kč

cena bez DPH

12 828 Kč

cena s DPH

240241B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

15 066 Kč

cena bez DPH

18 230 Kč

cena s DPH

240241C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

18 972 Kč

cena bez DPH

22 956 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

6. 8. 2024

Praha

14 hod

5 580 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

6. 8. 2024

Praha

101.5 hod

32 490 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

6. 8. 2024

Online

101.5 hod

32 490 Kč

cena bez DPH

Online

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO