Odpovědnost dopravce za škody na zboží během přepravy a pojištění

Prezenčně

Lektoři

Ing. Petr Rožek, Ph.D.

Ing. Petr Rožek, Ph.D.

Detail lektora

Termín

24. 10. 2024; 9:00–13:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

4

Program

• úvod do problematiky, obecná konstrukce Smlouvy o přepravě a smluvní strany,
• definice přepravní problematiky a zvyklostí dle jednotlivých módů; mezinárodní úmluvy,
• jaké druhy reklamací lze uplatnit a které reklamace jsou předem odsouzené k nezdaru,
• pojištění odpovědnosti a pojištění kargo v přepravě zboží,
• rozsahy pojištěním kargo dle LMA/UIA,
• zvláštní postavení kombinované dopravy v systému řešení škod.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen především pro osoby činné v mezinárodní směně zboží na pozici objednávající přepravu zásilky, případně pro zástupce obchodu (nákup / prodej).
Účast lze doporučit také zástupcům firem, které působí jako dodavatelé jednotlivých úkonů a služeb s plněním kupní smlouvy spojených, tedy zasílatele a logistiky, a samozřejmě i pro studující přepravní a škodní tematiku.

Přínos/cíl

Na semináři budete vtaženi do světa přepravní smlouvy u jednoltlivých přepravních módů. Budou vám nabídnuty základní pojmy z tohoto oboru a definice chování jednotlivých aktérů.
Na konkrétních příkladech z praxe budou vysvětleny možné příčiny škodních událostí vznikajících během přepravy, jejich řešení jak s protistranou ve smlouvě, tak i s dalšími subjekty (zasílatel, pojišťovna).
Zmíněny budou i možné cesty prevence škod. Samotné pojištění bude popsáno ve standardech LMA/UIA pro kargo, chybět samozřejmě nebude i pojištění odpovědnosti dopravce a limity odpovědnosti řízené platnými mezinárodními úmluvami (CMR, COTIF, Hague-Visby, Montreal, CMNI a standard FBL)

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

2 290 Kč bez DPH

2 771 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

24. 10. 2024
Praha
24. 10. 2024
Online

Cenové varianty

2402660

2 290 Kč

cena bez DPH

2 771 Kč

cena s DPH

240266A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 351 Kč

cena bez DPH

5 265 Kč

cena s DPH

240266B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 183 Kč

cena bez DPH

7 481 Kč

cena s DPH

240266C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 786 Kč

cena bez DPH

9 421 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO