Excel pro účetní prakticky – prohloubení znalostí, předcházení a řešení chyb
Lektoři
Ing. Petr Pecháček
Termín
2. 4. 2025; 9:00–16:00
Počet výukohodin
6
Program
• definované názvy (pojmenované buňky, konstanty, vzorce, tabulky…),
• ověření dat (vlastní seznamy a další možnosti ošetřování vstupních dat v buňkách),
• podmíněné výpočty (SUMIF, COUNTIF aj.),
• podmíněné formátování s pomocí vlastního vzorce (porovnání hodnot, obarvení víkendů v kalendáři aj.),
• vyhledávací funkce (SVYHLEDAT, INDEX, POZVYHLEDAT, IFERROR), porovnávání dvou seznamů,
• základy logiky, funkce KDYŽ, logické spojky A, NEBO,
• hledání chyb ve vzorcích (Závislosti vzorců),
• filtrování dat (automatický filtr, funkce SUBTOTAL),
• individuální dotazy dle časových možností.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Určeno (nejen) pro účetní a personalisty, kteří chtějí obohatit arsenál svých dovedností při práci s tabulkami, a kteří si pokládají otázky typu „když, jestliže, jen za předpokladu, a současně, nebo platí, pak – hledej, sčítej, filtruj, kopíruj“.
Předpokladem účasti je zvládnutí základních uživatelských funkcí v Excelu, které účetní potřebuje znát.
Přínos/cíl
Nenuceným způsobem přimět účastníky kurzu podívat se na některé úlohy a stávající řešení jinýma očima, naučit je předcházet chybám, stejně jako umět řešit následky.
Předpokladem aktivní účasti je notebook s nainstalovanou aplikací Microsoft Excel (verze 2007 a novější), který si, prosím, přineste s sebou.
Poznámka
Aneb „Pan účetní opět zasahuje.“
Garantujeme maximálně 10 účastníků ve skupině.
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 690 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
6 290 Kč
5 032 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme