Celní předpisy a řízení v roce 2025 včetně vazby na DPH
Lektoři
Ing. Jiří Štrupl
Termín
13. 1. 2025; 9:00–14:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
5
Program
• rekapitulace a praktická aplikace zásadních změn a novinek z roku 2024,
• očekávané záměry a cíle změn celních předpisů připravovaných na úrovni Evropské unie,
• novinky v oblasti modernizace základních elektronických systémů a jejich vliv na celní formality a zjednodušené postupy,
• praktické dopady novinek na obchodní veřejnost,
• novinky a změny plánované v dalších letech včetně změn v organizační struktuře celní správy,
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen pracovníkům (management i zaměstnanci) zejména spedičních a logistických společností poskytujících celní služby. Dále pracovníkům společností vyřizujících celní formality ve vlastní režii či jen vyvážejících a dovážejících zboží a též pracovníkům společností poskytujících poradenské služby klientům, obchodujícím se třetími zeměmi.
Přínos/cíl
Na kurzu bude poskytnut ucelený, logicky provázaný a strukturovaný přehled o novinkách, které byly zavedeny v závěru roku 2024, jakož i čekajících obchodní veřejnost v roce 2025 s potřebnou mírou detailnosti. Změny proběhly a též proběhnou v několika základních oblastech celních formalit, např. v dovozu, přičemž jsou poměrně zásadní.
Poznámka
Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 690 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
cena bez DPH
3 190 Kč
cena bez DPH
3 190 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme