Získávání, analýza a prezentace dat v MS Excel

Poznejte nástroje, díky kterým můžete pracovat s databázemi z externích zdrojů dat, analyzovat je a prezentovat výstupy.

Lektoři

Ing. Jaroslav Nedoma

Ing. Jaroslav Nedoma

Detail lektora

Termín

14. – 15. 12. 2021; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

12

+

7 190 Kč

8 700 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

Získávání dat
– zdroje dat a přístup k nim,
– importy dat z textových souborů (*.txt, *.csv a další typy souborů využívajících oddělovače dat,
– průvodce dotazem do databáze (Access aj.),
– načítání dat z tabulek z webových stránek,
– využití nástroje MS Query pro propojování tabulek (tvorba relací),
– parametrické dotazy,
– využití nástroje Power Query pro získávání dat a jejich “pročištění” k následné analýze,
– spojování tabulek z více souborů.

Analýza dat:
– filtry (automatické i rozšířené),
– nástroj Text do sloupců,
– odstraňování duplicitních záznamů,
– dynamické tabulky,
– kontingenční tabulky,
– používání tabulkových funkcí (především logické a vyhledávací funkce)

Prezentace dat:
– seskupení a filtrování dat v KT pro jednodušší pochopení výsledku,
– podmíněné formátování v tabulkách,
– grafy (tvorba grafů, jejich úprava, dynamické grafy, diagramy).

Praktické příklady, cvičení, konzultace.

Určeno

Seminář je určen všem, kteří doposud tápou v efektivním využívání externích zdrojů dat pro svoji práci a rádi by své znalosti v tomto směru zdokonalili.

Přínos/cíl

Naučíte se pracovat s Excelem jako s nástrojem, do kterého můžete jednoduše připojit zdroj databázových dat bez nutnosti všechna data z databáze opakovaně importovat. Ušetříte svůj čas a hlavně své nervy, které často pracují v momentě, kdy čekáte, než se vám spousta dat do Excelu naimportuje.

Zjistíte, jak vytvořit dynamické dotazy, přes které budete v reálném čase upravovat požadavky na databázová data tak, abyste vždy viděli a pracovali pouze s tím, s čím doopravdy pracovat chcete.

Dozvíte se, v čem spočívá kouzlo jedné z nově využívaných oblastí Excelu – nástroje Power Query. Následně budete umět získaná data efektivně analyzovat prostřednictvím kontingenčních tabulek, které budou jako zdroj dat považovat dynamicky se měnící zdrojová data.
V poslední části se seminář bude věnovat grafům, kde si předvedeme tvorbu zajímavých grafů a jejich kombinací s využitím funkcí v Excelu.

Poznámka

Předpokladem aktivní účasti je základní znalost práce v prostředí MS Windows a notebook, který si, prosím, přineste s sebou. Seminář je určen pro uživatele Office 365, MS Office 2016 a všech novějších verzí. V případě, že si účastník přinese notebook s nainstalovanou verzí MS Office 2013 či 2010 (avšak Professional Plus s programem Software Assurance), musí si doinstalovat doplněk Power Query, který je k dispozici zdarma na stránkách Microsoftu. Instalace doplňku není složitá, v případě potřeby pomůže lektor s instalací doplňku na místě. Po instalaci doplňku získáte v Excelu na pásu karet kartu Power Query. Ve verzích 2016 a novějších není třeba instalaci provádět (doplněk je integrovaný na kartě Data ve skupině nástrojů Načíst a transformovat). Seminář je možné absolvovat i ve starších verzích Office či bez doinstalovaného doplňku, ale nebude možné aktivně pracovat s lektorem na cca 10% příkladů z výuky. Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

14. 12. 2021
Praha

Cenové varianty

2120070

7 190 Kč

cena bez s DPH

8 700 Kč

cena s DPH

212007A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

13 661 Kč

cena bez s DPH

16 530 Kč

cena s DPH

212007B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

19 413 Kč

cena bez s DPH

23 490 Kč

cena s DPH

212007C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

24 446 Kč

cena bez s DPH

29 580 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo