Zásoby, skladová evidence, vazba na fakturaci, drobný majetek, sestavení směrnice v roce 2022

Prezenčně

Lektoři

Ing. Dagmar Beránková

Ing. Dagmar Beránková

Detail lektora

Termín

3. 3. 2022; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

+

2 490 Kč bez DPH

3 013 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

Přednáška bude orientovaná na provozní problémy skladů, systém práce skladníků a skladových účetních a praktické příklady postupů při evidenci zásob vlastní výroby, které jsou zřejmě nejobtížnější částí účtování ve třídě 1.

Navíc získáte aktuální informace k zákonům o DPH a k zákonům o dani z příjmů, které se týkají zásob.

• účty určené pro účtování o zásobách u podnikatelů,
• náplň jednotlivých účtů,
• ocenění zásob (kromě zásob vlastní výroby),
• technika ocenění úbytku zásob (materiálu a zboží) při výdeji ze skladu,
• vedení skladových zásob způsobem A nebo B,
• zásoby vytvořené vlastní činností (dříve zásoby vlastní výroby),
• novela zákona o účetnictví od 1.1.2016 (uvedeno z důvodu podstatných změn metodiky účtování a vykazování zásob),
• zásoby přijaté či předané mimo účetní jednotku,
• normy úbytků a ztratné,
• prodej nadnormativních zásob, přeskladnění (převod mezi sklady),
• dar, odpad, vzorky,
• vedení skladu při traťových dodávkách,
• reklamní akce,
• konsignační sklad,
• obaly,
• drobný hmotný majetek,
• zásoby účtované do spotřeby,
• změna účetního programu,
• bonusy a skonta, reklamace,
• inventarizace a inventarizační rozdíly,
• zákon o dani z příjmu – fyzická likvidace zásob,
• opravné položky k zásobám,
• požadavky na Přílohu v účetní závěrce,
• vliv událostí po rozvahovém dni na účetní závěrku (zákon o účetnictví),
• chyby z hlediska účetní závěrky,
• vnitřní kontrolní systém.

Určeno

Seminář je určen účetním, ekonomům, vedoucím nákupu a zásobování, vedoucím skladů.

Přínos/cíl

Na semináři se seznámíte s účtováním zásob a vnitřním kontrolním systémem, který je nutno přijmout.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

3. 3. 2022
Praha
3. 3. 2022
Online

Cenové varianty

2200100

2 490 Kč

cena bez DPH

3 013 Kč

cena s DPH

220010A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 731 Kč

cena bez DPH

5 725 Kč

cena s DPH

220010B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 723 Kč

cena bez DPH

8 135 Kč

cena s DPH

220010C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 466 Kč

cena bez DPH

10 244 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo