Základní orientace v personalistice

Prezenčně

Odnesete si mnoho praktických a užitečných rad k vaší každodenní personalistické práci.

Lektoři

Ing. Andrea Christianová

Ing. Andrea Christianová

Detail lektora

Termín

16. 5. 2024; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

Program

Základní činnosti personalisty:
• personální administrace při výběru, nástupu i odchodu zaměstnance,
• podpora managementu, vztah managementu a personálního oddělení,
• personální komunikace uvnitř firmy,
• HR controlling a reporting,
• organizační změny,
• proces personálního plánování,
• hlavní odpovědnosti personalisty,
• návaznosti dalších personálních procesů,
• řešení případů z praxe, diskuze nad konkrétními dotazy.

Dále:
• role personalisty v motivaci a stabilizaci zaměstnanců,
• význam personalistiky z hlediska vedení společnosti.

Určeno

Seminář je určen pro všechny, kteří:
• začínají pracovat v oblasti personalistiky,
• se do personalistiky vracejí a rádi by osvěžili a aktualizovali své znalosti v této oblasti,
• pracují v jiné profesi, nicméně základní znalost personalistiky potřebují ke své práci.

Přínos/cíl

Získáte aktuální informace a praktické návody, jak připravovat, zpracovávat a následně profesionálně vést personální agendu.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

5 490 Kč bez DPH

6 643 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

16. 5. 2024
Praha

Cenové varianty

2420140

5 490 Kč

cena bez DPH

6 643 Kč

cena s DPH

242014A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 431 Kč

cena bez DPH

12 622 Kč

cena s DPH

242014B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

14 823 Kč

cena bez DPH

17 936 Kč

cena s DPH

242014C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

18 666 Kč

cena bez DPH

22 586 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO