Základní orientace v personalistice – dvoudenní seminář

Podívejme se na personalistiku od základů.

Lektoři

Olga Franců

Olga Franců

Detail lektora

Termín

17. – 18. 3. 2022; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

12

+

7 990 Kč bez DPH

9 668 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• význam personalistiky z hlediska vedení společnosti,
• základní úkoly personalistiky,
• struktura činností v personalistice.

ZÁKLADNÍ ČINNOSTI PERSONALISTY:
• personální administrace při výběru, nástupu i odchodu zaměstnance,
• podpora managementu,
• komunikace uvnitř firmy,
• HR controlling a reporting,
• organizační změny,
• personální plánování,
• odpovědnost personalisty,
• návaznost dalších personálních procesů,
• případy z praxe, diskuze.

Určeno

Tento seminář je určen všem, kdo začínají pracovat v oblasti personalistiky.

Přínos/cíl

Na tomto semináři získáte veškeré informace k profesionálnímu zpracování personální agendy.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

17. 3. 2022
Praha
19. 5. 2022
Praha
18. 8. 2022
Praha

Cenové varianty

2220860

7 990 Kč

cena bez DPH

9 668 Kč

cena s DPH

222086A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

15 181 Kč

cena bez DPH

18 369 Kč

cena s DPH

222086B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

21 573 Kč

cena bez DPH

26 103 Kč

cena s DPH

222086C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu (každý další účastník má slevu 15% ze základní ceny)

27 166 Kč

cena bez DPH

32 871 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo