Zahraniční obchod se zbožím a službami z pohledu uplatňování DPH a celních předpisů v praktických příkladech

Pracovní seminář k problematice:
- provádění zahraničního obchodu se zbožím a službami (vnitrounijní i mimounijní obchod) se zaměřením na uplatňování DPH a celních předpisů při realizaci různých obchodních operací.
- poskytování služeb osobám z jiných členských států EU a ze třetích zemí a poskytování služeb těmito osobami se zaměřením na uplatňování DPH.

Lektoři

Marek Reinoha

Marek Reinoha

Detail lektora

Termín

6. 12. 2021; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

+

2 390 Kč

2 892 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

ZBOŽÍ
Definice vnitrounijního ochodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění.
Definice mimounijního ochodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění.

Problematika DPH při provádění vnitrounijního obchodu se zbožím:
• dodání zboží do jiné členské země EU osobám registrovaným k DPH (s pohybem zboží, bez pohybu zboží) – místo zdanitelného plnění, daňové doklady, prokazování dodání zboží do jiné členské země EU, osvobození od DPH,
• dodání zboží do jiné členské země EU v rámci jedné osoby (přemístění obchodního majetku) – místo zdanitelného plnění, daňové doklady, osvobození od DPH,
• dodání zboží do jiné členské země EU s montáží – místo zdanitelného plnění, daňové doklady.
• dodání zboží do jiné členské země EU osobám neregistrovaným k DPH – místo zdanitelného plnění, daňové doklady,
• pořizování zboží z jiné členské země EU – místo zdanitelného plnění, daňové doklady, vznik povinnosti přiznat daň,
• dodávání a pořizování zboží v rámci třístranných obchodů,
• konsignační sklady,
• praktické příklady obchodních operací.

Definice mimounijního ochodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění.

Problematika DPH a celních předpisů při provádění mimounijního obchodu se zbožím:
• uplatňování DPH při dovozu a vývozu zboží
• praktické příklady obchodních operací

SLUŽBY
• základní pojmy, základní pravidla poskytování služeb definovaná předpisy o DPH,
• poskytování služeb do jiných členských zemí EU – definice místa zdanitelného plnění, daňové doklady,
• poskytování služeb do třetích zemí – definice místa zdanitelného plnění, daňové doklady,
• poskytování služeb osobami registrovanými v jiných členských zemích EU do tuzemska – definice místa zdanitelného plnění, daňové doklady, případy vniku povinnosti přiznat DPH,
• poskytování služeb za třetích zemí – definice místa zdanitelného plnění, daňové doklady, případy vniku povinnosti přiznat DPH,
• praktické příklady poskytování různých typů služeb.

Dotazy a diskuze.

Určeno

Kurz je určen pracovníkům nákupních a prodejních oddělení, logistických a ekonomických útvarů a případně celním deklarantům, kteří potřebují získat základní či prohloubit si dosavadní informace v dané problematice.

Přínos/cíl

Cílem semináře je přinést přehled o pravidlech uplatňování DPH a celních předpisů při provádění jednotlivých obchodních transakcí.
Absolvováním získáte schopnost definovat souvislosti mezi obchodně-právními podmínkami dodávek zboží v zahraničním obchodě.
Budou vám prezentovány klíčové aspekty problematiky poskytování služeb z pohledu daňové problematiky, definice rizikových oblastí a jejich řešení.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

6. 12. 2021
Praha
6. 12. 2021
Online

Cenové varianty

2100860

2 390 Kč

cena bez s DPH

2 892 Kč

cena s DPH

210086A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 541 Kč

cena bez s DPH

5 495 Kč

cena s DPH

210086B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 453 Kč

cena bez s DPH

7 808 Kč

cena s DPH

210086C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 126 Kč

cena bez s DPH

9 832 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo