Vyúčtování zahraničních pracovních cest, valutová pokladna, platební karty podle změn předpisů aktuálně – pohled z praxe

Prezenčně

Seminář je určený nejen pro podnikatele, ale i pro zaměstnance státní sféry. Dodržení příslušných právních předpisů je správným krokem pro řádné vyúčtování zahraniční pracovní cesty.
Práva a povinnosti obou stran, tedy zaměstnavatele i zaměstnace, jsou jasně daná.

Lektoři

Hana Kovalíková

Hana Kovalíková

Detail lektora

Termín

24. 10. 2023; 9:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

5

Program

• vymezení základních ustanovení týkajících se pracovních cest zahraničních po platnosti zákoníku práce č. 262/2006 Sb., upravujícího problematiku pracovních cest,
• určení osob, kterým přísluší cestovní náhrady,
• vymezení základních pojmů – zahraniční pracovní cesta, pravidelné pracoviště, doba trvání zahraniční pracovní cesty,
• sestavení příkazu k pracovní cestě,
• nárokové náhrady – jízdné, ubytování, stravné a ostatní nutné výdaje spojené s pracovní cestou,
• problematika krácení stravného,
• paušalizace cestovních náhrad,
• poskytování záloh na pracovní cesty a jejich vyúčtování,
• vazba cestovních náhrad na zákon o daních z příjmů č. 586/1992 Sb. a na vnitropodnikovou směrnici,
• použití platební karty,
• pracovní cesta ve více zemích,
• kursy, kursové rozdíly,
• valutová pokladna,
• nejčastější chyby.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen účetním a ekonomickým pracovníkům, pokladním.

Přínos/cíl

Na semináři se seznámíte s praktickými postupy při vyúčtování zahraničních pracovních cest i s tím, jak řešit vzniklé problémy.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

2 490 Kč bez DPH

3 013 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

24. 10. 2023
Praha

Cenové varianty

2308340

2 490 Kč

cena bez DPH

3 013 Kč

cena s DPH

230834A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 731 Kč

cena bez DPH

5 725 Kč

cena s DPH

230834B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 723 Kč

cena bez DPH

8 135 Kč

cena s DPH

230834C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 466 Kč

cena bez DPH

10 244 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo