Uzavření účetnictví za rok 2021 včetně zpracování daňového přiznání – pro začínající a mírně pokročilé

Sleva Online + záznam

Uzavření účetnictví bude předvedeno na konkrétním příkladu.

Podrobnější informace o on-line výuce najdete níže v POZNÁMCE.

Lektoři

Ing. Dana Vankeová

Ing. Dana Vankeová

Detail lektora

Termín

9. 2. 2022; 9:00–14:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

5

Program

• příprava účetní závěrky včetně stanovení termínů pro jednotlivé povinnosti,
• povinnost inventarizace dle zákona o účetnictví, náležitosti inventarizačních protokolů, účtování o inventarizačních rozdílech, inventarizace z pohledu DPH – náležitosti likvidačních protokolů,
• účetní a daňové odpisy,
• opravné položky k pohledávkám – účetní a daňový pohled, odpis pohledávek, zápočty,
• rezervy účetní a daňové,
• časové rozlišení nákladů a výnosů,
• dohadné položky,
• náklady a výnosy z pohledu daně z příjmů (daňové a nedaňové),
• kursové rozdíly,
• zaúčtování daně (splatné i odložené, výpočet odložené daně),
• sestavení povinných výkazů podle jednotlivých kategorií účetních jednotek včetně přílohy, • schvalování, zveřejňování, povinnost auditu a další povinnosti spojené s účetní závěrkou,
• české účetní standardy týkající se účetní závěrky,
• Interpretace NÚR týkající se účetní závěrky,
• účetní a daňové dopady mimořádných opatření roku 2021 do účetnictví a daně z příjmů (např. zpětné uplatnění daňové ztráty, kompenzační bonusy, program Antivirus a další),
• informace o nejdůležitějších změnách v účetnictví a dani z příjmů od 1. 1. 2022.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen účetním a ekonomickým pracovníkům z komerčního sektoru, kteří potřebují získat znalosti a zkušenosti s uzavřením účetnictví.

Přínos/cíl

Po absolvování semináře budete vědět, jak správně uzavřít účetnictví za rok 2021 a jak připravit podklady zpracování daňového přiznání . Čeká vás podrobné seznámení se s procesem účetní závěrky, rozdíly mezi účetním a daňovým pohledem, povinnosti spojené s účetní závěrkou, včetně dopadu zákona o DPH do účetní závěrky.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách). Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace. Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30. Připojit se můžete z počítače i mobilu. V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy. Do 3 dnů po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů. Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme. Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno. On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.
+

2 390 Kč bez DPH

1 890 Kč bez DPH

2 287 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

9. 2. 2022
Online
9. 2. 2022
Praha

Cenové varianty

22A083X

zvýhodněná cena na přihlášky přijaté od 21. 1. 2022 včetně

2 390 Kč

1 890 Kč

cena bez DPH

2 892 Kč

2 287 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo