Udržitelný time management

Lektoři

PhDr. Petra Drahoňovská

PhDr. Petra Drahoňovská

Detail lektora

Online

Termín

7. 10. 2021; 14:00–18:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

4

+

2 990 Kč

3 618 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• jak skloubit moderní online/cloud nástroje s technikami time managementu podle Davida Rocka (Time management podle neurověd),
• GTD (getting things done) a ZTD (zen to done),
• vlastní vypracované příklady dle jednotlivých technik pro vyvážené řízení času i úkolů,
• tipy na online/offline balance podle aktuálních poznatků neurovědy,
• přístup zdarma do aplikace I Know My Time a okamžité reporty (časové snímky) vašeho Google kalendáře.

Určeno

Seminář je určen pro každého, kdo chce být spokojen s tím, jak tráví svůj pracovní i volný čas.
Pro každého, kdo si chce osvojit efektivní práci s časem a úkoly, a to online i offline.
všem, kteří by rádi i v digitálním světě zvládali umění time managementu a psychohygieny.
Seminář pomůže každému, kdo alespoň někdy musel zvládat několik úkolů najednou a kdo by rád toto „žonglování“ zvládal elegantněji a bez stresu.

Přínos/cíl

Získáte tipy, jak práci s moderními nástroji skloubit s technikami time managementu podle Davida Rocka.

Termíny

7. 10. 2021
Online

Cenové varianty

2125510

2 990 Kč

cena bez s DPH

3 618 Kč

cena s DPH

212551A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 751 Kč

cena bez s DPH

6 959 Kč

cena s DPH

212551B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 283 Kč

cena bez s DPH

10 022 Kč

cena s DPH

212551C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 586 Kč

cena bez s DPH

12 809 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo