Účetní závěrka za rok 2021 a změny v účetnictví pro rok 2022

Prezenčně

Lektoři

Ing. Jana Pilátová

Ing. Jana Pilátová

Detail lektora

Termín

14. 1. 2022; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

+

2 790 Kč bez DPH

3 376 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

V průběhu se budeme z účetního hlediska zabývat událostmi roku 2021 a jejich dopadem do účetnictví podnikatelů, eventuálně, co lze očekávat v roce 2022.
• daňové novinky týkající se hmotného a nehmotného majetku ve vazbě na účetnictví (mimořádné odpisy hmotného majetku, zvýšení finančního limitu ze 40 tis. Kč na 80 tis. Kč při pořízení hmotného majetku nebo provedení jeho technického zhodnocení, zrušení daňové kategorie nehmotný majetek, odpisový plán, povinná úprava vnitropodnikových směrnice, dopad do odložené daně),
• živelné pohromy, peněžité i nepeněžité dary,
• dotace a jejich daňový a účetní režim, nový rejstřík dotací,
• novela zákona o obchodních korporacích a její vliv na účtování na kapitálové účty (skupina účtů 41x – 43x),
• evidence skutečných majitelů a její dopady na rozhodování a následném účtování o podílech na zisku.
Ve vazbě na přípravu účetní závěrky za rok 2021 si připomeneme, na co před uzavřením účetních knih nesmíme zapomenout (např. inventarizace a inventarizační rozdíly, účetní operace týkající se konce roku v oblasti zásob, ocenění krátkodobého i dlouhodobého finančního majetku k rozvahovému dni, na co nezapomenout u pohledávek a závazků, kapitálové účty a dlouhodobé závazky k rozvahovému dni, odpisy a oprávky, opravné položky, rezervy, daň z příjmů – splatná i odložená).

Novinky pro rok 2022 budou zmíněny podle legislativního stavu, který bude znám ke konci roku.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen hlavním účetním, samostatným účetním, auditorům, daňovým poradcům, manažerům, finančním ředitelům, firemním bankéřům, a také všem, kteří pracují s účetnictvím nebo s výstupy z účetnictví.

Přínos/cíl

Na semináři se seznámíte s pravidly a praktickými postupy pro sestavení účetní závěrky v podvojném účetnictví podnikatelských subjektů.
Současně si odnesete informace o novinkách pro podnikatele na rok 2022.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka. Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

14. 1. 2022
Praha

Cenové varianty

2200680

2 790 Kč

cena bez DPH

3 376 Kč

cena s DPH

220068A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 301 Kč

cena bez DPH

6 414 Kč

cena s DPH

220068B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 533 Kč

cena bez DPH

9 115 Kč

cena s DPH

220068C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 486 Kč

cena bez DPH

11 478 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

8. 12. 2021

Praha

12 hod

4 890 Kč

cena bez DPH

Prezenčně KCU KDP ČR

8. 12. 2021

Online

2 hod

1 890 Kč

cena bez DPH

KCU Online

8. 12. 2021

Online

12 hod

4 890 Kč

cena bez DPH

Online + záznam KCU KDP ČR

8. 12. 2021

Praha

3 hod

1 490 Kč

990 Kč

cena bez DPH

Sleva Novinka Prezenčně

8. 12. 2021

Online

3 hod

1 490 Kč

990 Kč

cena bez DPH

Sleva Novinka Online + záznam

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo