Tým a kdo tam patří
Skladba týmu a jeho dynamika – klíčové faktory ovlivňující práci a výsledky celého týmu.
Lektoři

Ivona Homolková
Termín
5. 5. 2023; 9:00–16:00
Počet výukohodin
6
Program
• Jak porozumět chování skupiny/týmu
– rozdíl mezi skupinou a týmem,
– z čeho vychází naše nastavení pro chování ve skupině / týmu,
– pozice a role, které zastáváme a čím jsou významné pro fungování celku,
• Úspěšné a neúspěšné týmy
– čím jsou úspěšné týmy specifické a co je odlišuje od neúspěšných
– jaké faktory mají vliv na fungování týmu, spolupráci a konečné výsledky
• Typologie osobnosti a týmové role
– naše osobní nastavení a jak se promítá do týmových rolí
– kde můžeme být prospěšní a do čeho bychom se neměli raději pouštět
– jak sestavit výkonný, spolupracující tým
• Údržba týmu
– tým jako živý organismus: rituály, pravidla, normy, které jednotlivci respektují, řídí se jimi – nejlépe, pokud si je sami sestavili a odsouhlasili
– podpora, kontrola, servis, oprava funkčnosti týmu
• Vedení týmu podle cílů
– jak pracovat s týmovými cíli a jak jich dosáhnout
• Praktické kroky pro praxi
Určeno
Seminář je určen každému, kdo vede tým.
Přínos/cíl
Dozvíte se, jaké okolnosti ovlivňují chování týmu. Vysvětlíme si, co vše je třeba pro dobré fungování vašeho týmu zajistit.
Upřesníte si klíčové faktory, které ovlivňují úspěšnost či neúspěšnost.
Najdete průsečíky typologie osobnosti a týmových rolí.
Odnesete si praktické návody, jak provádět provozní “údržbu” týmu.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
5 490 Kč
cena bez DPH
5 490 Kč
cena bez DPH
5 490 Kč
cena bez DPH
5 490 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme



