Trénink vyjednávání pro nákupčí (dvoudenní seminář)

Řešením reálných situací vás provede zkušený vyjednavač.

Lektoři

PhDr. Mgr. Dušan Kalášek

PhDr. Mgr. Dušan Kalášek

Detail lektora

Termín

13. – 14. 10. 2021; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

12

+

8 190 Kč

9 910 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

Před vyjednáváním:
Zjištění informací o dodavateli, znalost dodavatele • příprava vyjednávací strategie a taktiky • jak na odhad průběhu obchodního jednání a stanovení krizových variant • nácvik možných vyjednávacích variant.
Verbální i neverbální komunikace a jak s nimi pracovat v průběhu celého jednání • práce s námitkami a argumentací • nejčastější bariéry a chyby v průběhu komunikace • vedení rozhovoru otázkami • vliv řeči těla ve stěžejních momentech jednání.

Průběh vyjednávání:
Vyjednávací postupy vedoucí k dosažení cílů • analýza dodavatele, cílů, volba vhodné vyjednávací taktiky • zvládnutí vyjednávacích taktik druhé strany • manipulace ve vyjednávání • individuální a skupinové vyjednávání • rozdělení rolí v týmu • jak se dají budovat dlouhodobé vztahy s dodavateli již v průběhu jednání.

Řešení nepříjemných situací:
Jak řešit situace, kdy ani jedna strana nemůže nebo nechce ustoupit • předcházení konfliktům • zvládání konfliktních situací • vyjednávání se složitými partnery (nekompetentními, arogantními apod.) • proč jednání neuspěchat a jak postupovat krok za krokem • role času ve vyjednávání.

Nácviky vyjednávání v průběhu celého semináře, s využitím reálných situací z praxe.

Určeno

Určeno všem, kteří vyjednávají s dodavateli, i těm, kteří se zabývají strategickým i operativním nákupem.

Přínos/cíl

Vyzkoušíte si a ověříte, čemu se při vyjednávání vyhnout a co naopak vždy použít. Seznámíte se s vyjednávacími taktikami dodavatelů a natrénujete vhodné reakce.
Vyzkoušíte si mnoho účinných postupů; to vše pod vedením zkušeného vyjednavače.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

13. 10. 2021
Praha

Cenové varianty

2124790

8 190 Kč

cena bez s DPH

9 910 Kč

cena s DPH

212479A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

15 561 Kč

cena bez s DPH

18 829 Kč

cena s DPH

212479B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

22 113 Kč

cena bez s DPH

26 757 Kč

cena s DPH

212479C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

27 846 Kč

cena bez s DPH

33 694 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo