Srážky, exekuce, oddlužení zaměstnanců – komplexní přehled kroků zaměstnavatele (záznam on-line)

Lektoři

Bc. Elen Vontorková

Bc. Elen Vontorková

Detail lektora

K odběru od

12. 5. 2015

+

1 950 Kč bez DPH

2 360 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

Seminář vám odpoví na následující, ale i další otázky související s problematikou:
Jaké právní normy řeší provádění srážek u zaměstnanců? ? Jak a kde hlídat, zda je zaměstnanec v insolvenci, či zda je již vedeno takové řízení? ? Je možné zjistit, zda nový zaměstnanec je v insolvenci? ? Jaké kroky podniknout při zahájení insolvenčního řízení zaměstnance? ? Co se srážkami na exekuci, které byly zaměstnanci dosud sraženy? ? Jak pohlížet a pracovat se srážkami, na které je již vydán exekuční titul, a jsou zaměstnavatelem sráženy? Které mají přednost? ? Jaké jsou přednostní a nepřednostní pohledávky? ? Jak stanovit pořadí srážek? ? Jaký je rozdíl mezi srážkami a exekuci a srážkami při zahájení insolvenčního řízení? ? Jaký je postup při výpočtu takových srážek? ? Jak dlouho může zaměstnavatel deponovat srážky zaměstnanců? ? Jak probíhá komunikace s insolvenčním správcem? ? Jaké má zaměstnavatel povinnosti k insolvenčnímu správci po dobu insolvenčního řízení? ? Jak má postupovat zaměstnavatel, který je sám věřitelem zaměstnance?

Určeno

URČENO:
Mzdovým účetním, personalistům a ostatním osobám, které se zabývají srážkami z příjmu fyzických osob.

PŘÍNOS:
Cílem on-line kurzu je seznámit posluchače s procesem provádění srážek od počátku, kdy dojde do organizace exekuční titul, až po provádění vlastní srážky a její odeslání.

Cenové varianty

Z1540000

1 950 Kč

cena bez DPH

2 360 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo