Společník a jednatel jednočlenné s. r. o. – účetní a daňové hledisko

Výklad a podrobné vysvětlení opřené o problémy z každodenní praxe.
V programu budou zohledněny novinky k datu konání.

Lektoři

Ing. Lenka Kruntorádová MBA

Ing. Lenka Kruntorádová MBA

Detail lektora

Termín

5. 10. 2021; 9:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

5

+

2 490 Kč

3 013 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• legislativní rámec, změny v roce 2021, očekávané pro rok 2022,
• zakládání s. r. o. – výše základního kapitálu,
• uzavírání smluv sám se sebou,
• porovnání daňového zatížení společníka jednočlenné s. r. o. a společníka v. o. s., popř. FO,
• převod FO na s. r. o.,
• výplata podílu na zisku v ČR, do zahraničí, podíl v cizí měně,
• podíl mezi mateřskou a dceřinou společností, prolomení zákazu řetězení,
• převod obchodního podílu z daňového a účetního hlediska,
• odměna jednatele a její zdanění, výše odměny jednatele, smlouva o výkonu funkce,
• CN jednatelů a společníků, další možné benefity,
• souběh funkcí jednatele a ředitele společnosti po 1. 1. 2014,
• fakturace jednatele a společníka do vlastní společnosti,
• převody majetku mezi spojenými osobami po roce 2014,
• definice spojených osob dnes a po 1. 1. 2014,
• valná hromada společnosti – podklady, svolávání, střet zájmu,
• uplatnění daňové ztráty při podstatné změně ve složení společníku,
• ukončení účasti společníka v s. r. o. po 1. 1. 2014,
• podíl na likvidačním zůstatku, likvidace společnosti,
• vypořádací podíl – výše, zdanění,
• dědění obchodního podílu,
• příplatková povinnost společníků po 1. 1. 2014, operace s kapitálem,
• povinnosti jednatele ve vztahu k účetnictví s. r. o. – schvalování a zveřejnění účetní závěrky,
• účetní závěrky, rozdělování HV na konci a v průběhu roku,
• ztrátové hospodaření společnosti a povinnosti jednatele,
• povinnosti jednatele ve vztahu k finančnímu úřadu.

Dotazy a diskuze.

Určeno

Seminář je určen pro ekonomy, finanční manažery, majitele firem, společníky, jejich účetní, daňové poradce a auditory a další pokročilé zájemce – neprávníky, kteří se chtějí rychle zorientovat v rozsáhlých změnách, které od 1. 1. 2014 vstoupily v platnost v souvislosti s rekodifikací soukromého práva a v novinkách letošního roku i očekávaných novinkách pro rok 2021.

Přínos/cíl

Cílem semináře je seznámit vás s novinkami v daních se zaměřením na společnosti s ručením omezeným pro rok 2021 a 2022.
Dále budou probrány možnosti daňové optimalizace společníků a jednatelů a jejich s. r. o., a to na celé řadě příkladů z praxe. V neposlední řadě se seznámíte s nejčastějšími chybami v oblasti účetnictví a daní včetně jejich nápravy.

Stávající či potencionální „statutárové“ se dozvědí, jakým způsobem co nejoptimálněji řídit svou společnost a jak nastavit kontrolní mechanismy při její správě tak, aby tato byla řízena s péčí řádného hospodáře.
Na semináři bude kladem důraz na nejfrekventovanější problémy a povinnosti týkající se účetní závěrky s. r. o. – odpovědnost, schvalování, zveřejňování včetně řešení konkrétních problému posluchačů.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

5. 10. 2021
Praha
5. 10. 2021
Online

Cenové varianty

2107260

2 490 Kč

cena bez s DPH

3 013 Kč

cena s DPH

210726F

zvýhodněná cena pro členy registrované v našem Klientském kontě platná na přihlášky došlé od 22. 9. 2021 včetně

1 990 Kč

cena bez s DPH

2 408 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo