Směrnice a předpisy pro správné finanční a administrativní postupy v příspěvkové organizaci

Online

Praktický průvodce obsahem a formou směrnic a předpisů, bez kterých se příspěvková organizace neobejde.

Lektoři

Ing. Ondřej Matyáš, Ph.D.

Ing. Ondřej Matyáš, Ph.D.

Detail lektora

Termín

24. 1. 2023; 9:00–16:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

6

Program

K čemu slouží směrnice a ostatní vnitřní předpisy?:
• směrnice jako nástroj plnění legislativních požadavků,
• směrnice jako nástrojem řízení a kontroly.

Směrnice ve vztahu k účetnictví:
• co vyplývá ze zákona o účetnictví a na něj navazujících předpisů.

Směrnice zajišťující efektivní vynakládání prostředků organizace:
• zákon o finanční kontrole,
• rozpočtová pravidla,
• zákon o zadávání veřejných zakázek,
• evidence a kontrola majetku organizace.

Směrnice ve vzahu k personální a organizační agendě:
• co vyplývá ze zákoníku práce a na něj navazujících předpisů,
• ostatní oblasti vhodné ke zpracování tak, aby byl zajištěn hladký chod organizace.

Jak vytvářet směrnice a komunikovat jejich obsah:
• jaké jsou rozdíly mezi správnou a špatnou směrnicí?,
• jak řídicí dokumenty strukturovat, jak vymezit zpracovávanou oblast, jak je zpracovávat, schvalovat i aktualizovat,
• jak zajistit fungování/využívání směrnic napříč celou organizací tak, aby se nastavené procesy prakticky využívaly.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen zejména ekonomickým náměstkům, vedoucím pracovníkům, ekonomům nebo hlavním účetním, kteří mají odpovědnost za oblast směrnic a jiných řídicích dokumentů, a za nastavení vnitřních finančních a administrativních postupů, a také za implementaci souvisejících legislativních požadavků.

Přínos/cíl

Na semináři se seznámíte s podstatou směrnic a dalších vnitřních předpisů zejména ve finanční a administrativní. ¨
Představíme vám nejpotřebnější směrnice a doporučíme jejich vhodnou formutak, aby směrnice efektivně pomáhaly v řízení organizace a zajistily její hladký chod.
Ukážeme vám, jak konkrétní zákony zpracovat do vnitřních směrnic a metodik tak, aby splnily zákonné povinnosti i očekávání kontrolních orgánů.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

+

2 990 Kč bez DPH

3 618 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

24. 1. 2023
Online
24. 1. 2023
Praha

Cenové varianty

22A6650

2 990 Kč

cena bez DPH

3 618 Kč

cena s DPH

22A665A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 681 Kč

cena bez DPH

6 874 Kč

cena s DPH

22A665B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 073 Kč

cena bez DPH

9 768 Kč

cena s DPH

22A665C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 166 Kč

cena bez DPH

12 301 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo