Skladové zásoby – jejich pořízení s vazbou na účetnictví, daň z příjmů a DPH, vnitřní kontrolní systém

Prezenčně

Aneb co musí vědět materiálová účetní, skladník, vedoucí zásobování i vedoucí pracovník organizace. Ale nejen oni. Zásoby včetně zásob vlastní činnosti jsou achilovou patou organizací (ať ziskových či neziskových). Po sametové revoluci bylo účetnictví, kontrolní systémy a v podstatě veškeré evidence klasifikovány jako zbytečná byrokracie. Finanční úřady si toto nemyslí (a správně).

Praktické příklady a postupy ve vazbě na legislativu účetní a daňovou.

Lektoři

Ing. Dagmar Beránková

Ing. Dagmar Beránková

Detail lektora

Termín

23. 8. 2023; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

Program

• účty určené pro účtování o zásobách u podnikatelů (a nedstátních neziskových organizací, pokud zásoby evidují a pro sou činnost používají)
• náplň jednotlivých účtů,
• ocenění zásob (kromě zásob vlastní výroby),
• technika ocenění úbytku zásob (materiálu a zboží) při výdeji ze skladu,
• vedení skladových zásob způsobem A nebo B,
• zásoby vytvořené vlastní činností (dříve zásoby vlastní výroby),
• zásoby přijaté či předané mimo účetní jednotku,
• normy úbytků a ztratné,
• prodej nadnormativních zásob, přeskladnění (převod mezi sklady),
• dar, odpad, vzorky,
• vedení skladu při traťových dodávkách,
• reklamní akce,
• konsignační sklad,
• obaly,
• drobný hmotný majetek,
• zásoby účtované do spotřeby,
• změna účetního programu,
• bonusy a skonta, reklamace,
• inventarizace a inventarizační rozdíly,
• zákon o dani z příjmu – fyzická likvidace zásob,
• opravné položky k zásobám,
• požadavky na Přílohu v účetní závěrce,
• vliv událostí po rozvahovém dni na účetní závěrku (zákon o účetnictví),
• chyby z hlediska účetní závěrky,
• vnitřní kontrolní systém.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Širokému spektru pracovníků z oblasti ekonomiky, zásobování, skladového hospodářství, kteří si chtějí osvojit nebo osvěžit znalosti a seznámit se se změnami, které přinesla zejména účetní legislativa.

Přínos/cíl

Po skončení semináře budete mít informace, co všechno musíte ošetřit, abyste předešli daňovým problémům, případnému rozkrádání a škodám. Seminář bude kromě jiného orientován na problémy z oblasti daní, protože účetnictví je provázáno s daňovým základem daně z příjmu.
I když to může být překvapivé, tak i DPH nebo kursové rozdíly je nutno řešit také v souvislosti s účtováním zásob.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

2 890 Kč bez DPH

3 497 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

23. 8. 2023
Praha
23. 8. 2023
Online

Cenové varianty

2302710

2 890 Kč

cena bez DPH

3 497 Kč

cena s DPH

230271A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 491 Kč

cena bez DPH

6 644 Kč

cena s DPH

230271B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 803 Kč

cena bez DPH

9 442 Kč

cena s DPH

230271C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 826 Kč

cena bez DPH

11 889 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

27. 3. 2023

Praha

5 hod

2 690 Kč

1 990 Kč

cena bez DPH

Sleva Novinka Prezenčně

27. 3. 2023

Online

5 hod

2 690 Kč

1 990 Kč

cena bez DPH

Sleva Novinka Online + záznam

28. 3. 2023

Praha

14 hod

5 580 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

28. 3. 2023

Online

14 hod

5 580 Kč

cena bez DPH

Online

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo