Sestavení daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob za rok 2023
GARANCE KONÁNÍ KURZU
Lektoři

Ing. Ivana Pilařová
Termín
3. 1. 2024; 9:00–14:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
5
Program
• sestavení daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob za rok 2023 a to přímo na aktuálním formuláři pro rok 2023,
• vztah základu daně k účetnímu výsledku hospodaření,
• podrobně bude probrána transformace výsledku hospodaření na základ daně, a to v jednotlivých řádcích daňového přiznání,
• pozornost bude dále věnována odčitatelným položkám, zejména nakládání s daňovou ztrátou a možnosti jejího následného a zpětného uplatnění, slevám na dani, výpočtu daňové povinnosti a výpočtu záloh na další období.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Všem, kteří budou sestavovat daňové přiznání podnikatelských právnických osob.
Přínos/cíl
Seminář vás připraví na zpracování daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob za rok 2023 a umožní vám konzultovat konkrétní oblasti, kde máte pochybnosti.
Poznámka
Seminář je součástí cyklu „Velká účetní závěrka včetně daňového přiznání za rok 2023“.
Obsahem tohoto semináře je ucelené téma, lze jej proto absolvovat samostatně.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.
Termíny
Celý cyklus
Cenové varianty
Doporučujeme
4 590 Kč
cena bez DPH
4 590 Kč
cena bez DPH
2 490 Kč
cena bez DPH
2 490 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme


