Roční zúčtování daně z příjmů 2017 (záznam on-line)

Lektoři

Bc. Elen Vontorková

Bc. Elen Vontorková

Detail lektora

K odběru od

22. 2. 2018

+

1 950 Kč bez DPH

2 360 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• Podstata a podmínky RZD zaměstnanců – termíny dokládání dokladů, slevy, nezdanitelné částky, daňové zvýhodnění na děti, daňový bonus.
• Příjmy ze závislé činnosti, které nejsou předmětem daně a které jsou od daně osvobozeny, vč. změn.
• Vystavování potvrzení o zdanitelných příjmech a sražených zálohách na žádost zaměstnance, potvrzení ke srážkové dani u dohod o provedení práce.
• Povinnosti mzdové účetní v souvislosti s ročním zúčtováním.
• Úskalí daňových bonusů – měsíční versus roční, test pro nárok.
• Povinnost zaměstnance podat DAP – příklady DAP zaměstnanců – datum podání, a další podrobnosti.
• Vyúčtování srážkové daně za rok 2017 – praktická ukázka.
• Vyúčtování zálohové daně za rok 2017 – praktická ukázka.
• Nové tiskopisy.
• Nepeněžní plnění – odborný rozvoj zaměstnanců, možnost využití zařízení pro děti předškolního věku, rekreačních a tělovýchovných zařízení.
• Pokyn GFŘ D – 22.
• Změny ve zdaňování mezd v roce 2017 (daňové zvýhodnění na děti, doplnění příjmů pro srážkovou daň, aj.) a novinky pro rok 2018.
• Příklady, dotazy.

POZNÁMKA:
Přístupové údaje obdržíte do tří pracovních dnů od připsání platby na náš bankovní účet.

Záznam je poskytován partnerskou společností Videolektor.cz.

Určeno

URČENO:
Zaměstnavatelům, účetním a ostatním osobám, které se zabývají zpracováním mzdové agendy.

PŘÍNOS:
Tento webinář Vás provede každoroční povinností zaměstnavatele vůči finančnímu úřadu ohledně zúčtování zálohové a srážkové daně a všech souvisejících povinností zaměstnavatelů a zaměstnanců a také Vás upozorní na novinky platné pro rok 2017 a 2018. Webinář obsahuje jak teorii povinnou pro zvládnutí této povinnosti, tak praktické příklady.

Cenové varianty

Z1840060

1 950 Kč

cena bez DPH

2 360 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo