Profesionální recepce
Lektoři
Mgr. Jarmila Skopalová
Termín
10. 3. 2025; 11:00–15:00
Počet výukohodin
4
Program
Recepční v dnešních společnost mívá více úkolů než jen svoji recepci. Je to dobře pro společnost? A jak se s tím popasuje ona sama? Probereme, jak skloubit všechny povinnosti v čase a prostoru s úsměvem a co možná bez stresu.
• recepční – první tvář společnosti, se kterou se klient setká,
• co vše ovlivňuje první dojem,
• pravidla pro komunikaci s klienty: uvítání, osobní, mailový i telefonický kontakt,
• základní pravidla etikety,
• komunikace s interním klientem – kolegou,
• jak řešit náročné pracovní situace: příklady řešení konkrétních situací z praxe.
Určeno
Určeno recepčním v komerčních společnostech i státní správě, ve zdravotnických zařízeních.
Užitečné a hlavně praktické informace si odnesou také asistentky a office managerky.
Přínos/cíl
Získáte informace o tom, jak by měla recepce fungovat, aby byl vytvořen a zachován první dobrý dojem.
Odnesete si informace, jak vystupovat, jak komunikovat s klienty osobně, mailem i po telefonu.
Získáte informace, jak vhodně komunikovat s interním klientem.
Odnesete si poznatky, jak řešit konkrétní situace z praxe.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
5 690 Kč
cena bez DPH
5 690 Kč
cena bez DPH
5 590 Kč
4 472 Kč
cena bez DPH
5 690 Kč
cena bez DPH
11 790 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme