Profesionální asistentka

Prezenčně

Práce profesionální asistentky pohledem manažerů.

Lektoři

Mgr. Petr Uherka, Dipl. Mgmt.

Mgr. Petr Uherka, Dipl. Mgmt.

Detail lektora

Petr Sládeček, MBA

Petr Sládeček, MBA

Detail lektora

Termín

15. 9. 2023; 9:00–17:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

7

Program

• práce asistentky pohledem manažera – důležité aspekty, které je třeba mít na zřeteli,
• základy práce s časem svým i svého nadřízeného – volba priorit,
• komunikace s nadřízeným a se spolupracovníky (osobní, telefonní, e-mailem),
• týdenní a denní manažerův plán,
• komunikace s klienty,
• domlouvání schůzek, přijímání návštěv, obchodní korespondence, zápis z porady, příprava prezentací,
• asertivitou, klidem a humorem proti stresu,
• zvládání konfliktů,
• jak „řídit“ potřeby svých nadřízených,
• jak rozumět odborným manažerským termínům aneb rychlokurz klíčových pojmů finančního řízení, účetnictví, marketingu, obchodu, personalistiky,
• řešení příkladů z praxe.

Určeno

Určeno pokročilejším asistentkám.

Přínos/cíl

Asistentky jsou klíčovými lidmi, na něž se všichni se vším obracejí. Na tomto semináři si proto vyjasníte, procvičíte a zdokonalíte znalosti a dovednosti, které by profesionální asistentka měla ovládat. Protože současná moderní asistentka je všestrannou osobností nejen s asistentskými, ale i s manažerskými dovednostmi.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

6 590 Kč bez DPH

7 974 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

15. 9. 2023
Praha

Cenové varianty

2321930

6 590 Kč

cena bez DPH

7 974 Kč

cena s DPH

232193A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

12 521 Kč

cena bez DPH

15 150 Kč

cena s DPH

232193B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

17 793 Kč

cena bez DPH

21 530 Kč

cena s DPH

232193C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

22 406 Kč

cena bez DPH

27 111 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo