Proces manažerského rozhodování v praxi: postupy, metody a nástroje

Prezenčně

Lektoři

Ing. Veronika Lencová, Ph.D., MBA

Ing. Veronika Lencová, Ph.D., MBA

Detail lektora

Termín

7. 5. 2024; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

Program

• příprava procesu rozhodování: identifikace, analýza a formulace rozhodovacích problémů,
• tvorba portfolia rizikových variant,
• výběr kritéria, tvorba variant a stanovení jejich důsledků,
• hodnocení variant rozhodování,
• participativní rozhodování,
• volba stylu rozhodování.

Určeno

Určeno pro manažery na všech stupních řízení, kteří si chtějí osvojit soubor dovedností pro zabezpečení kvality rozhodovacích procesů.

Přínos/cíl

Získáte poznatky a dovednosti, které jsou důležité pro vaši základní a častou manažerskou aktivitu – rozhodování.
Neboť kvalita vašeho rozhodování ovlivňuje do značné míry výsledky i efektivitu fungování celé firmy.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

5 690 Kč bez DPH

6 885 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

7. 5. 2024
Praha

Cenové varianty

2420460

5 690 Kč

cena bez DPH

6 885 Kč

cena s DPH

242046A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 811 Kč

cena bez DPH

13 081 Kč

cena s DPH

242046B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

15 363 Kč

cena bez DPH

18 589 Kč

cena s DPH

242046C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

19 346 Kč

cena bez DPH

23 409 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO