Převodní ceny – aktuální otázky pohledem poplatníků, poradců i daňové správy

Lektoři

Ing. Jiří Jakoubek

Ing. Jiří Jakoubek

Detail lektora

Mgr. Jiří Teichmann

Mgr. Jiří Teichmann

Detail lektora

KDP ČR

Termín

1. 12. 2021; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

+

2 890 Kč

3 497 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

9:00–12:00
• shrnutí aktuálního legislativního rámce a judikatorní praxe v rámci ČR, EU a OECD,
• aktuální přístup OECD,
• vymezení základních principů převodních cen a jejich konfrontace s aktuální situací podniků.

13:00–16:00
• modelové příklady situací, kterým čelí podniky v důsledku mimořádné situace a státních zásahů,
• diskuze o aplikaci obecných principů převodních cen a specifických doporučení OECD,
• modelová řešení a komentář k očekávaným postojům české daňové správy.

Diskuze nad podněty posluchačů.

Určeno

Seminář je určen zejména pro finanční ředitele, jednatele a další zástupce poplatníků, kteří se v oblasti firemních financí, daní a základů transferových cen orientují a mají zodpovědnost za jejich nastavení a případné vedení daňové kontroly z pohledu poplatníka.

Seminář předpokládá znalost základů problematiky transferových cen, kterým bude věnována jen minimální pozornost.

Přínos/cíl

Správný přístup k nastavení převodních cen vyžaduje syntézu daňového a ekonomického pohledu, navíc s důrazem na vyvážení zájmů dvou či více států, na jejichž fiskální zájmy nastavení dopadá, se zájmy poplatníků, kteří do takového nastavení musí dokonale promítat své specifické podnikatelské nastavení.

Řešení tohoto komplikovaného problému je obtížné i ve stabilním podnikatelském prostředí a tím spíše se stalo opravdu zásadním úkolem v turbulentní době pandemie COVID-19, která dramaticky ovlivnila celosvětovou ekonomiku.

Základní koncept převodních cen, založený na dodržení principu tržního odstupu, zůstává zachován. Jeho aplikace si však vynucuje individuální přístup a pečlivé oddělení vlivů státních zásahů od tržních vlivů a jejich správné promítnutí do cenových politik.

V rámci semináře bude nejprve stručně připomenut základní koncept a reakce OECD na novou situaci, a následně budou v jeho rámci diskutovány příklady situací, do kterých se dostaly podniky v důsledku vývoje posledních dvou let, a řešení cenových nastavení, která byla zvolena.

Příklady zahrnou jak pohled poplatníků a poradců, tak pohled daňové správy, a umožní zvolit vhodný přístup. Důraz je kladen na řešení, která jsou nejen přijatelná ze strany daňové správy, ale která také minimalizují administrativní a organizační náročnost při implementaci.
Součástí příkladů jsou rozbory funkčního profilu, identifikace rizik a jejich návaznosti na funkce, otázky entit s omezeným profilem a jejich ziskovost či ztrátovosti a další okolnosti ovlivňující cenová nastavení a soulad s principem tržního odstupu.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

1. 12. 2021
Praha

Cenové varianty

2107410

2 890 Kč

cena bez s DPH

3 497 Kč

cena s DPH

2107411

cena pro členy Komory daňových poradců ČR

2 190 Kč

cena bez s DPH

2 650 Kč

cena s DPH

210741A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 491 Kč

cena bez s DPH

6 644 Kč

cena s DPH

210741B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 803 Kč

cena bez s DPH

9 442 Kč

cena s DPH

210741C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu (každý další účastník má slevu 15% ze základní ceny)

9 826 Kč

cena bez s DPH

11 889 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo