Přeměny obchodních společností – právní, účetní a daňový pohled
Volný cyklus dvou seminářů, které lze absolvovat i samostatně.
Termín
21. – 22. 6. 2023; 9:00–16:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
12
Program
1. seminář
21. 6. 2023; 9:00–16:00 • Přeměny obchodních společností – právní pohled • Mgr. Karel Nejtek
Souhrnně k přeměnám obchodních společností:
Podstata přeměn obchodních společností • právní a účetní účinky přeměn • jednotlivé druhy přeměn • průběh přeměn včetně základních kroků • dokumenty.
Fúze a rozdělení:
Jednotlivé formy fúze (fúze sloučením a fúze splynutím) • jednotlivé formy rozdělení (rozdělení rozštěpením a rozdělení odštěpením) • rozhodný den • ocenění jmění zanikající společnosti • obsahové náležitosti projektu fúze a rozdělení • zpráva o fúzi a rozdělení • znalecká zpráva o fúzi a rozdělení • informační povinnosti • postavení společníků • výměnný poměr • doplatek • ochrana věřitelů • dopad na zaměstnance • schválení projektu fúze a rozdělení • zápis fúze a rozdělení do obchodního rejstříku • povinnosti po zápisu fúze a rozdělení do obchodního rejstříku • přeshraniční fúze a rozdělení.
2. seminář
22. 6. 2023; 9:00–16:00 • Přeměny obchodních společností – účetní a daňový pohled • JUDr. Ing. Lukáš Pěsna
Rozhodný den a jeho vliv na účetnictví a daně (vhodné stanovení rozhodného dne) • konečné účetní závěrky • závěrky pro ocenění • zahajovací rozvahy • možnosti promítnutí znaleckého přecenění • účetní a daňové povinnosti zúčastněných společností • možnosti dle zákona o daních z příjmů a daňové výhody • DPH a ostatní daňové konsekvence • okamžik právní účinnosti přeměn ve vazbě na občanský zákoník a s tím související aspekty • praktické příklady, případová studie.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen především managementu obchodních společností, podnikovým právníkům, pracovníkům poradenských firem, daňovým poradcům, hlavním účetním a auditorům, kteří ve své praxi mohou přijít či přicházejí do kontaktu s problematikou přeměn obchodních společností.
Přínos/cíl
V první části vám lektor vysvětlí hlavní principy přeměn obchodních společností, a to především pokud jde o vnitrostátní přeměny kapitálových obchodních společností.
Výklad bude demonstrován na příkladech z praxe a při výkladu budou zdůrazněna především případná rizika a problematické body týkající se právní úpravy přeměn.
Po absolvování druhého dne budete znát daňové a účetní aspekty vnitrostátních přeměn v kontextu aktuálních předpisů. Na semináři budou rozebrány fúze, rozdělení, převod jmění a změna právní formy, to vše se zaměřením na akciové společnosti a společnosti s ručením omezeným.
Výklad bude doprovázen praktickými příklady a jeho součástí bude i případová studie.
Poznámka
Seminář je součástí cyklu „Přeměny obchodních společností – právní, účetní a daňový pohled“. Obsahem semináře je ucelené téma, lze jej proto absolvovat i samostatně.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.
Termíny
Kurzy v tomto cyklu
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
Cenové varianty
Doporučujeme
2 590 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
1 990 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
1 990 Kč
cena bez DPH
5 580 Kč
cena bez DPH
5 580 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme



