Praktické uplatňování DPH v roce 2021 a očekávané změny pro rok 2022

Podrobnější informace o on-line výuce najdete níže v POZNÁMCE.

Lektoři

Ing. Václav Benda

Ing. Václav Benda

Detail lektora

Ing. Růžena Hrůšová

Ing. Růžena Hrůšová

Detail lektora

Online + záznam KCU KDP ČR

Termín

22. 11. 2021; 9:00–16:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

6

+

2 790 Kč

3 376 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• vymezení základních pojmů (prodej zboží na dálku, prodej dovezeného zboží na dálku, zahraniční osoba, provozovatel elektronického rozhraní),
• změny v pravidlech pro prodej zboží na dálku v EU (určení místa plnění, vč. nastavení jednotné prahové hodnoty do všech členských států), nová pravidla pro prodej dovezeného zboží na dálku,
• daň při obchodech se zbožím za použití elektronického rozhraní (fikce dodání zboží provozovatelem elektronického rozhraní – vymezení plnění, datum uskutečnění plnění, související povinnosti v oblasti registrace, povinnosti přiznat daň a vedení evidence pro účely DPH – na typových příkladech),
• rozšíření zvláštního režimu jednoho správního místa na prodej zboží na dálku v EU,
• změny v pravidlech pro poskytování některých služeb, rozšíření zvláštního režimu jednoho správního místa na další služby v EU,
• přiznání daně při dovozu zboží nízké hodnoty (zrušení osvobození od daně při dovozu malých zásilek, nové volitelné režimy pro výběr daně – zvláštní režim při dovozu zboží nízké hodnoty a dovozní režim zvláštního režimu jednoho správního místa),
• změny ve správě DPH v tuzemsku ve vazbě na novelu daňového řádu,
• změny v pravidlech pro uplatňování zvláštního režimu pro cestovní službu od 1. 1. 2022.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Kurz je určen pro daňové poradce, auditory, účetní a pro další zkušené odborníky z oblasti uplatňování DPH.

Přínos/cíl

Přednáška bude zaměřena na změny při uplatňování DPH u přeshraničních obchodů a dovozu malých zásilek, ke kterým došlo od 1. 7. 2021 a případné změny v roce 2022, a další praktické problémy při uplatňování DPH podle aktuálně platné právní úpravy.

Poznámka

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace. Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací v případě potvrzené úhrady den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30. Připojit se můžete z počítače i mobilu. V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy. Do 3 dnů po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů. Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme. Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno. On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

Termíny

22. 11. 2021
Praha
22. 11. 2021
Online

Cenové varianty

21A4420

2 790 Kč

cena bez s DPH

3 376 Kč

cena s DPH

21A442A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 301 Kč

cena bez s DPH

6 414 Kč

cena s DPH

21A442B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 533 Kč

cena bez s DPH

9 115 Kč

cena s DPH

21A442C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 486 Kč

cena bez s DPH

11 478 Kč

cena s DPH

21A4421

cena pro členy Komory daňových poradců ČR

2 290 Kč

cena bez s DPH

2 771 Kč

cena s DPH

21A4426

cena pro členy Komory certifikovaných účetních a členy Svazu účetních

2 290 Kč

cena bez s DPH

2 771 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo