Práce v hybridní organizaci – co přináší kombinace home office a práce v kanceláři

Lektoři

Ing. Štěpánka Uličná Ph.D.

Ing. Štěpánka Uličná Ph.D.

Detail lektora

Online

Termín

10. 11. 2021; 9:00–13:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

4

+

2 290 Kč

2 771 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• specifika tzv. hybridní organizace – výhody i nevýhody,
• jak organizovat, řídit a motivovat jednotlivé zaměstnance i týmy v hybridním systému,
• nový role managementu i týmů,
• jak hodnotit a změnit strukutru práce, týmy i vztahy,
• jak směřovat k organizaci, která se bude řídit sama.

Určeno

Určeno manažerům firem i zaměstnancům, kteří budou kombinovat práci doma i v kanceláři.

Přínos/cíl

V roce 2020 jsme zažili nejrozsáhlejší sociální experiment v historii lidstva. Najednou jsme přešli od nutnosti “jít do práce” k nutnosti zůstat doma. Nyní vstupujeme do doby hybridních organizací, kdy zaměstnani kombinují práuci doma a práci v kanceláři firmy.
Jak to udělat, aby tento model i ve vaší firmě co nejépe fungoval?

Termíny

10. 11. 2021
Online

Cenové varianty

2125310

2 290 Kč

cena bez s DPH

2 771 Kč

cena s DPH

212531A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 351 Kč

cena bez s DPH

5 265 Kč

cena s DPH

212531B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 183 Kč

cena bez s DPH

7 481 Kč

cena s DPH

212531C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 786 Kč

cena bez s DPH

9 421 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo