Personální problematika v roce 2021 a 2022 (záznam on-line)

Lektoři

Zdeněk Křížek

Zdeněk Křížek

Detail lektora

K odběru od

5. 10. 2021

+

1 950 Kč bez DPH

2 360 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• OSOBNÍ A MZDOVÁ AGENDA podle současné právní úpravy – povinnosti zaměstnavatele: Vedení osobní evidence, potřebné údaje při přijímaní uchazečů o zaměstnání – předsmluvní povinnosti. Osobní spis. Ochrana osobních údajů a ochrana majetkových zájmů zaměstnavatele a ochrana soukromí zaměstnance. Vnitřní firemní předpisy. Předsmluvní povinnosti zaměstnavatele. Vstupní a další školení v otázkách bezpečnosti práce, předcházení pracovních úrazů a nemocí z povolání.

• AKTUÁLNĚ K ZÁKONU O PRACOVNĚLÉKAŘSKÉ SLUŽBĚ : Právní předpisy upravující problematiku pracovně-lékařských služeb. Co musí dodržovat zaměstnavatel a co zaměstnanec. Zařazení zaměstnanců – kategorizace prací (rizikové skupiny prací), vztah a povinnosti zaměstnavatele ke krajské hygienické stanici. Prováděcí vyhláška k tomuto zákonu – druhy pracovně lékařských prohlídek. Pracovnělékařské prohlídky v době koronavirové. Vstupní, periodické, mimořádné a výstupní lékařské prohlídky. Prováděcí vyhláška k Zákonu o pracovně-lékařských službách. Doporučené vzory – vnitřní předpis o postupech při zabezpečení pracovně-lékařských prohlídek. Žádost o provedení pracovně lékařské prohlídky. Posudek a jeho obsah. Možnost uplatnění námitek do výroku. Povinné testování zaměstnanců – antigenní testy.

• ZÁKONÍK PRÁCE 2021 s výhledem do roku 2022: Uzavírání pracovněprávních vztahů. Náležitosti pracovní smlouvy. Informování o obsahu pracovního poměru. Zkušební doba. Uzavírání PP na dobu určitou, neurčitou. Dohody o pracích mimo pracovní poměr 2021 s výhledem na rok 2022. Doporučené vzory . obsah. Změny v pracovním poměru – přeložení zaměstnance, pracovní cesty zaměstnanců, dočasné přidělení, návrat do práce po uplynutí překážek v práci. Skončení pracovněprávních vztahů – zrušení pracovního poměru ve zkušební době, dohodou, výpovědí ze strany zaměstnance a zaměstnavatele, okamžité zrušení pracovního poměru, postupy, zásadní změny v doručování písemností a možné formy. Obsah a vydávání zápočtového listu – potvrzení o zaměstnání. Pracovní posudek. Archivace spisů po skončení pracovně právního vztahu ( mzdové listy, osobní spis, výplatní pásky atd… Doporučený vzor – archivační a skartační řád.

• PRACOVNÍ DOBA, DOVOLENÁ, PŘEKÁŽKY V PRÁCI – základní informace: Dovolená 2021 – a její určení na hodiny, zásadní postupy. Druhy dovolené. Délka a čerpání. Zásadní změny v převodu dovolené z roku do roku. Krácení dovolené. Náhradní doba a její započitatelnost na dovolenou. Praktické poznatky a příklady výpočtů dovolené. Překážky v práci – na straně zaměstnavatele a zaměstnance. Důležité osobní překážky v práci na straně zaměstnance – Nařízení vlády 590/2006 Sb. Nároky s náhradou nebo bez náhrady mzdy, platu. Překážky v práci podle Zákoníku práce – obecný zájem, dávky nemocenského pojištění, jako překážka v práci. Rodičovský příspěvek. Překážky v práci na straně zaměstnavatele. Zkušenosti z placeného volna na akce pro děti a mládež – vedoucí táborů…

POZNÁMKA:
Přístupové údaje obdržíte do tří pracovních dnů od připsání platby na náš bankovní účet.

Záznam je poskytován partnerskou společností Videolektor.cz.

Určeno

URČENO:
Toto školení je určen pro začínající a mírně pokročilé personalisty a ostatní zaměstnance, kteří budou zpracovávat personální agendu.

PŘÍNOS:
Na školení se seznámíte s aktuální podobou zákoníku práce ve vazbě na práci personalistů a mzdových účetních, a to nejen formou výkladu, ale i pomocí celé řady názorných příkladů, závazných tiskopisů a doporučených postupů a vzorů.

Cenové varianty

Z2140200

1 950 Kč

cena bez DPH

2 360 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo