Osobní agenda zaměstnanců v pracovněprávních vztazích z pohledu GDPR a praxe

Lektoři

Mgr. Vladimír Černý

Mgr. Vladimír Černý

Detail lektora

Termín

6. 12. 2021; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

+

2 390 Kč

2 892 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

Problematika osobních údajů zaměstnanců v roce 2021/2022 a GDPR:
• principy rovnováhy mezi oprávněnými zájmy zaměstnance a zaměstnavatele – základní zásady a regulace,
• nové informační technologie a zpracování dat zaměstnanců,
• základní právní rámec ochrany dat zaměstnanců,
• právní důvody pro oprávněnost zpracování osobních dat zaměstnanců,
• souhlas zaměstnance jako nejdůležitější kritérium,
• kdy není souhlas nezbytný – plnění smlouvy, zákonné povinnosti, oprávněný zájem,
• požadavek na transparentnost dat na pracovišti,
• problematika posouzení vlivu na ochranu osobních údajů.

Zpracování dat v souvislosti se zaměstnáním:
• GDPR aneb odpovědnost-riziko-seberegulace,
• posouzení proporcionality,
• problematika během přijímacího řízení,
• zpracování při prověřování v průběhu pracovního poměru,
• zpracování při dohledu nad užíváním informačních a komunikačních technologií na pracovištích zaměstnavatele,
• zpracování při monitorování využití informačních a komunikačních technologií mimo pracoviště zaměstnavatele – práce z domova,
• zpracování týkající se pracovní doby a docházky, kamerové sledování, GPS ve vozidlech,
• zpracování zahrnující zpřístupnění zaměstnaneckých dat třetím osobám,
• zpracování zahrnující mezinárodní předání personálních a jiných údajů o zaměstnancích.

Obsah osobního spisu co do obsahu a délky uchovávání pro potřeby zaměstnavatele.

Základní složky osobní evidence:
Vymezení obsahu osobního spisu
• jednotlivé fáze kdy, lze danou informaci od zaměstnance legálně získat.

Jaké informace a kdy může – musí zaměstnavatel od zaměstnance získat:
Zákonem zakázané druhy informací, které nesmí zaměstnavatel získávat
• zákonem povolené výjimky
• osobní údaje v dokumentech osobní evidence.

Mzdové listy:
Identifikace zaměstnance
• problematika utajení výše mzdy zaměstnance.

Vzorový obsah osobního spisu:
Jednotlivé dokumenty a jejich dovolený obsah.

Dotazy a diskuze.

Určeno

Seminář je určen personalistům, mzdovým účetním a všem, kteří shromažďují, zpracovávají osobní data zaměstnanců z pohledu vzniku, průběhu a skončení pracovního poměru, dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr, zpracování mezd, platů, evidence pracovní doby, exekuce a dalších činností souvisejících s personální a mzdovou agendou.

Přínos/cíl

Na semináři se seznámíte s novinkami spojenými s účinností GDPR v personální praxi, zjistíte, že GDPR lze zvládnout i ve vztahu ke zpracování osobních dat zaměstnanců.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

6. 12. 2021
Praha
6. 12. 2021
Online

Cenové varianty

2103860

2 390 Kč

cena bez s DPH

2 892 Kč

cena s DPH

210386A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 541 Kč

cena bez s DPH

5 495 Kč

cena s DPH

210386B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 453 Kč

cena bez s DPH

7 808 Kč

cena s DPH

210386C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 126 Kč

cena bez s DPH

9 832 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo