Organizační složka podniku zahraniční osoby na Slovensku – založení, účetní a daňové dopady
Lektoři

Ing. Milan Kúdela
Termín
6. 6. 2023; 9:00–16:00
Počet výukohodin
6
Program
• úvod do problematiky organizačních složek,
• organizační složka a provozovna,
• založení organizační složky na Slovensku,
• způsoby účtování o.s.,
• převodové vztahy,
• právní úpravy v CZ GAAP a SK GAAP,
• porovnání českého a slovenského účetnictví v návaznosti na daň z příjmu a DPH.
Porovnání úprav pro daňové a účetní doklady mezi CZ a SK:
Účetní doklady • náležitosti účetních dokladů • číslování účetních dokladů • účetní případ • zaokrouhlení • použití kursu • datum vyhotovení a datum účetního případu • datum zdanitelného plnění • dodací podmínky a datum zdanitelného plnění • daňová povinnost • auditní stopa – jiný způsob dokladování • splatnost • náležitosti daňových dokladů podle § 74 SK DPH • sazby DPH • výpočet DPH • daňový doklad do EU • zjednodušené doklady • souhrnné doklady • opravné daňové doklady • elektronická podoba daňového dokladu • zajištění věrohodnoti, neporušitelnosti a čitelnosti daňových dokladů • zpřístupnění dokladů • předávání dokladů • uchovávaní dokladů.
OCEŇOVÁNÍ – POROVNÁNÍ SK A CZ
České a slovenské účetnictví jejich přepojení v návaznosti na organizační složku:
• majetek – porovnání CZ GAAP a SK GAAP, porovnání majetku z pohledu daně z příjmu a převody majetku mezi mateřskou společností a oragnizační složkou,
• zásoby – porovnání CZ GAAP a SK GAAP, porovnání z pohledu daně z příjmu a převody mezi mateřskou společností a organizační složkou,
• finanční účty – porovnání CZ GAAP a SK GAAP, porovnání z pohledu daně z příjmu a převody mezi mateřskou společností a organizační složkou,
• pohledávky – porovnání CZ GAAP a SK GAAP, porovnání z pohledu daně z příjmu a převody mezi mateřskou společností a organizační složkou,
• závazky – porovnání CZ GAAP a SK GAAP, porovnání z pohledu daně z příjmu a převody mezi mateřskou společností a organizační složkou,
• časové rozlišení – porovnání CZ GAAP a SK GAAP, porovnání z pohledu daně z příjmu a převody mezi mateřskou společností a organizační složkou,
• zúčtovací vztahy – porovnání CZ GAAP a SK GAAP, porovnání z pohledu daně z příjmu a převody mezi mateřskou společností a organizační složkou,
• kapitálové účty, fondy a dlouhodobé závazky a rezervy – porovnání CZ GAAP a SK GAAP, porovnání z pohledu daně z příjmu a převody mezi mateřskou společností a organizační složkou,
• náklady – porovnání CZ GAAP a SK GAAP, porovnání z pohledu daně z příjmu a převody mezi mateřskou společností a organizační složkou,
• proúčtování společných nákladů,
• sestavení převodových můstků.
Určeno
Seminář je určen pro finanční manažery, kontrolory, hlavní účetní a účetní, kteří mají praktické zkušenosti v českých účetních standardech a jsou začínající či mírně pokročilí v tématu, který seminář komunikuje.
Nehodí se pro finanční instituce a neziskové organizace.
Přínos/cíl
Na semináři získáte přehled jak založit, implementovat a provozovat organizační složky z pohledu financí a souvisejících daňových a právních předpisů.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 590 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
1 990 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
1 990 Kč
cena bez DPH
5 580 Kč
cena bez DPH
5 580 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme



