Opatření antivirus_COVID19 – dopady do zúčtování 03/2020 (záznam on-line)
Lektoři

Vladislava Dvořáková, DiS.
K odběru od
31. 3. 2020
Program
• COVID 19 – dopady do zúčtování mezd – použití druhů nepřítomností a druhů mzdových ohodnocení vzniklých překážek v práci ať již ze strany zaměstnance, tak i ze strany zaměstnavatele,
• specifikace a evidence druhů nepřítomnosti na návaznost podporu/subvence vlády – specifikace druhů nepřítomností, možnosti a úskalí dnešní evidence nepřítomností v docházkových systémech a navazujícím zpracování mezd, spojitost s vyjádřením rozsahu překážek a uplatněním žádosti o podporu státu,
• karanténa (neschopnost) a ošetřovné (karanténa) – specifikace těchto překážek a dopady z důvodu vládního opatření k evidenci těchto překážek – aktuální změny v dané oblasti – dopady do zúčtování;
• prodloužení placeného ošetřovného z důvodu karantény vládním opatřením – dopady ELDP aj. – aktuální změny,
• specifická evidence ošetřovného z důvodu karantény a návaznosti na vládní opatření podpory zaměstnavatelům,
• výše a specifika návrhů vládních opatření na různé překážky v práci, které byly zvolené zaměstnavatelem – § 207 až § 209 zákoníku práce v platném znění,
• ošetřovné pro OSVČ, úlevy OSVČ z důvodu pandemie.
Poznámka:
Spustit záznam není vůbec složité. E-mailem obdržíte odkaz na webové uložiště, ve kterém svůj objednaný záznam najdete.
V případě potíží můžete volat na naši technickou podporu (tel. 226 539 673), se vším vám pomůžeme.
Záznam byl vytvořen: 27. 3. 2020.
Záznam byl natočen společností 1. VOX a.s.
Určeno
URČENO:
Seminář je určen mzdovým účetním, personalistům a manažerům, kteří potřebují znát dopady aktuálních vládních opatření.
PŘÍNOS:
Získáte srozumitelnou formou přehled o dopadech opatření k omezení dopadů koronaviru do pracovněprávní a mzdové agendy.
Cenové varianty
Doporučujeme
3 490 Kč
cena bez DPH
490 Kč
cena bez DPH
790 Kč
cena bez DPH
590 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme





