Ochrana osobních údajů a archivace dat ve mzdové a personální agendě – zkušenosti z praxe

Lektoři

Ing. Růžena Klímová

Ing. Růžena Klímová

Detail lektora

Termín

21. 10. 2021; 9:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

5

+

2 490 Kč

3 013 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

Ochrana osobních údajů:
• právní úprava,
• definice pojmů (osobní údaj, citlivý údaj, biometrický údaj, anonymní údaj, subjekt údajů, správce údajů, zpracovatel údajů, pověřenec),
• zpracování osobních údajů, uchovávání osobních údajů, archivace údajů, výmaz údajů (být zapomenut),
souhlas se zpracováním osobních údajů – kdy je nutný, kdy nikoliv:
– souhlas se zpracováním osobních údajů osoby ucházející se o zaměstnání,
• povinnosti správců při zpracování osobních údajů,
• externí zpracování mzdové a personální agendy – náležitosti smlouvy mezi správcem a zpracovatelem,
• pokyn (předpis) o osobních údajích ve mzdové a personální oblasti,
• záznam o instruktáži subjektu údajů týkající se informace o osobních údajích,
• povinnosti při zpracování citlivých údajů,
• práva subjektu údajů,
• likvidace osobních údajů.

Úřad pro ochranu osobních údajů – dozorový úřad:
• záznamy o zpracování osobních údajů ve mzdové a personální oblasti,
• záznam o zpracování osobních údajů formou kamerového systému,
• ochrana dokumentů obsahujících osobní údaje,
• přestupky, správní delikty,
• kamerový systém,
• osobní spis, obsah spisu, ochrana osobních údajů v osobním spisu,
• inzerát a osobní údaje uchazeče o zaměstnání.

Archivace dat:
• právní úprava,
• základní pojmy (dokument, původce dokumentu, spisová služba, archiválie, archiv, registratura, archivní zpracování, označování dokumentů symboly A, S, V),
• evidence dokumentů, archivace dokumentů a vyřazování dokumentů:
• spisová služba – pro veřejnoprávní původce (jen stručně),
archivační lhůty jednotlivých dokumentů mzdové a personální agendy:
– mzdový list, doklady o pracovněprávních náležitostech,
– doklady o vzniku, trvání a ukončení PPV,
– vnitřní předpisy,
– prémiové řády,
– docházka do zaměstnání,
– doklady o pracovním volnu bez náhrady příjmu,
– dovolenky,
– důtky, výtky, pozitivní hodnocení zaměstnance,
– pracovní výkazy,
– účetní záznamy,
– doklady o srážkách ze mzdy,
– doklady o zdravotním pojištění a sociálním zabezpečení, nemocenském pojištění, ELDP, atd.,
– mzdové a účetní rekapitulace,
– výplatní lístky.

Diskuze a dotazy posluchačů.

Určeno

Seminář je určen pro mzdové účetní, personalisty a ostatní osoby, které chtějí získat informace v dané oblasti.

Přínos/cíl

Na semináři se seznámíte s problematikou ochrany osobních údajů v oblasti mzdové a personální agendy podle obecného nařízení EU, známého pod zkratkou GPPR, které nabylo účinnosti dne 25. 5. 2018 a  podle zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Získáte informace, kdy je třeba ustanovit funkci pověřence, jakými formami lze pověřence ustanovit, kdy je nutné mít souhlas se zpracováním osobních údajů, kdy je to nadbytečné, co je citlivý osobní údaj a jak je nutné s ním zacházet.
Též se dozvíte, jaké jsou archivační lhůty všech dokumentů v personální a mzdové agendě, jaké jsou formy archivace dat a jak se provádí skartace dokumentů u soukromoprávních původců dokumentů.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

21. 10. 2021
Praha

Cenové varianty

2104470

2 490 Kč

cena bez s DPH

3 013 Kč

cena s DPH

210447A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 731 Kč

cena bez s DPH

5 725 Kč

cena s DPH

210447B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 723 Kč

cena bez s DPH

8 135 Kč

cena s DPH

210447C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 466 Kč

cena bez s DPH

10 244 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo