Novinky v oblasti daní a účetnictví od 1. 1. 2016 (záznam on-line)

Lektoři

RNDr. Ivan Brychta

RNDr. Ivan Brychta

Detail lektora

K odběru od

25. 11. 2015

+

1 950 Kč bez DPH

2 360 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• Očekávané změny v daních z příjmů (dopad zrušení II. pilíře důchodové reformy a možné rozšíření daňové podpory III. pilíře, plánované změny související se zákonem o evidenci tržeb, možné změny ZDP dané zákonem o prokazování původu majetku či očekávané další zvýšení daňového zvýhodnění na 2., 3. a další dítě, další změny v návaznosti na schvalování novel zákona),
• změny v zákoně o rezervách (rezerva na nakládání s elektroodpadem ze solárních elektráren a související režim z pohledu daní z příjmů),
• změny v zákoně o DPH (dodání vybraných nemovitých věcí a související úprava v režimu přenesení daňové povinnosti, povinnost podávat tzv. kontrolní hlášení, další změny dle legislativního vývoje),
• schválené změny zákona o účetnictví (kategorizace účetních jednotek a z toho plynoucí změny v rozsahu vedení účetnictví, v rozsahu účetní závěrky, v jejím zveřejňování a další),
• změny v prováděcích vyhláškách se zaměřením na podnikatelské subjekty (zrušení zřizovacích výdajů, mimořádného výsledku hospodaření, změna ve vykazování změn stavu zásob vlastní činnosti a aktivace a další),
• vybrané změny dalších daňových a souvisejících zákonů (novely zákona o spotřebních daních, úprava zákoníku práce pro kapesné na zahraničních pracovních cestách apod.).

Určeno

URČENO:
Účetním, daňovým a finančním poradcům, podnikatelům a finančním manažerům.

PŘÍNOS:
Webinář se zaměřuje na změny v daňové a účetní oblasti v průběhu roku 2015 a zejména pro rok 2016, a to v souvislosti s již schválenými nebo očekávanými novelami zákona o daních z příjmů, zákona o DPH, zákona o evidenci tržeb a změnami v účetní legislativě. Obsah webináře bude přizpůsoben aktuálnímu vývoji legislativy v době jeho konání.

Cílem webináře je seznámit účastníky se schválenými či očekávanými novelami nejdůležitějších daňových a účetních předpisů pro rok 2016.

Cenové varianty

Z1540120

1 950 Kč

cena bez DPH

2 360 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo