Nastavení účetnictví, kontrolních vazeb a úprava vnitropodnikových směrnic podle změn roku 2023, metodik účetnictví

Sleva Prezenčně

Nepodceňujte 3 zásadní důvody, proč mít vnitřní směrnice:
Směrnice ze zákona povinné – víte, které to jsou?
Směrnice, kde účetní předpisy dávají možnost výběru určitého postupu účtování – už je máte vybrané?
Směrnice, které stanoví práva a povinnosti jak zaměstnavatele, tak i zaměstnance – znají je obě strany?
Proč je vhodné mít ve firmě metodika/metodičku účetnictví.

BONUS V PODOBĚ KONZULTACE ZDARMA PŘI ÚČASTI NA PREZENČNÍ VÝUCE

Přednášející, paní Hana Kovalíková, Vám bude k dispozici cca 1 hodinu po semináři k dispozici, abyste se jí mohli zeptat na to, co konkrétně potřebujte řešit.

Lektoři

Hana Kovalíková

Hana Kovalíková

Detail lektora

Termín

17. 5. 2023; 9:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

5

Program

• nejčastěji se objevující účetní případy ve třídách 0, 1, 2, 3, 5 a 6,
• případy, kde se objevují chyby v zaúčtování, např. účtování záloh a zahraničních faktur,
• předvedení analytického členění ve třídě 5, a to s vazbou na zákon o daních z příjmů, tzn. stanovení účtů daňově i nedaňově účinných,
• časové rozlišení nákladů a výnosů,
• dohadné účty aktivní a pasivní,
• opravy účetních záznamů,
• nevyúčtované pracovní cesty,
• příprava uzávěrkových operací,
• pracovní náplň metodika účetnictví, jeho pomoc v účtárně.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Kurz je určen účetním, pracovníkům účetních a poradenských firem, ekonomickým pracovníkům a daňovým a účetním poradcům.

Přínos/cíl

V každé účtárně se musí správně a rychle zareagovat na změnu předpisů pro rok 2023. Je nezbytné upravit účetnictví, kontrolní vazby a zkontrolovat a upravit vnitropodnikové směrnice tak, aby odpovídaly nejen požadavkům zaměstnavatelů, ale především změnám v účetních a daňových předpisech.
Na semináři proto obdržíte informace o zajištění podkladů a dokladů, které mají být k dispozici v účtárně po celé účetní období. Naučíte se pracovat s účetními sestavam,i a pomocí konkrétních kontrolních vazeb hledat možné chyby a omyly v účetnictví včetně jejich daňových dopadů, a současně včetně možných oprav. Naučíte se správně sestavit účtový rozvrh, provést jeho úpravu a obdržíte informace o vnitřních směrnicích.

Po absolvování dokážete zdůvodnit, proč jsou určité doklady pro účetní oddělení nezbytné. Budete mít kvalitní podklady pro případnou kontrolu a audit.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

2 690 Kč bez DPH

1 614 Kč bez DPH

1 953 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

17. 5. 2023
Praha

Cenové varianty

230184X

zvýhodněná cena platná pro přihlášky přijaté od 30. 1. 2023 včetně

2 690 Kč

1 614 Kč

cena bez DPH

3 255 Kč

1 953 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo