MS PowerPoint – základní kurz

Lektoři

Lektoři MCT (Microsoft Certified Trainer) firmy NICOM, a.s.

Lektoři MCT (Microsoft Certified Trainer) firmy NICOM, a.s.

Detail lektora

Termín

19. 11. 2021; 9:00–16:00

Místo konání

NICOM, a. s., Zenklova 32/28, 180 00 PRAHA 8 - Libeň

Počet výukohodin

6

+

2 190 Kč

2 650 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

Práce s osnovou • Souhrnné snímky • Práce s textem • Formát textu • Textová pole • Snímky (rozložení, návrhy, přechody, animace, skrývání) • Pravítka • Mřížka • Vodítka • Poznámky • Vkládání a úpravy obrázků • Klipart • Vkládání grafu, organizačního schématu, tabulky • Video a zvuk • Nastavení prezentace • Časování • Ukládání prezentace • Vyhledání a otevření prezentace • Automatické tvary, kresby • Tisk snímků, podkladů a poznámek, funkce exportu dat „Balení pro disk CD-ROM“ a používání Vieweru, motivy, vylepšené funkce a grafika • SmartArt.

Určeno

Pro administrativní a řídící pracovníky, kteří budou používat PowerPoint při prezentacích výsledků své práce; po skončení školení obdrží každý posluchač certifikát o absolvování kurzu.

Přínos/cíl

Naučíte se vytvářet prezentace v profesionálním vzhledu.

Poznámka

V ceně kurzu příručka ke školení; občerstvení (koláčky, chlebíčky, káva, čaj). Kurz je realizován partnerskou společností NICOM a.s. Kurzovné nelze z tohoto důvodu platit v hotovosti a není možné uplatnit případné slevy. • V případě, že bude vyhlášen zákaz konání prezenčních kurzů, bude se tento kurz konat online •

Dopravní spojení

Metro B – Palmovka nebo tramvaje č. 1, 3, 6, 8, 10, 14, 16, 24 a 25 do zastávky Palmovka, Zenklovou ulicí cca 100 m směrem od centra.

Termíny

19. 11. 2021
Praha
15. 12. 2021
Praha

Cenové varianty

2131410

2 190 Kč

cena bez s DPH

2 650 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo