Moderní Public Relations – podrobný manuál komunikace s médii
Zjistěte kdy, jak a z čeho se “vaří” kvalitní vztahy s médii, získejte základní recepty na jejich přípravu.
Lektoři

Ing. Hana Hejsková
Termín
9. 6. 2023; 9:30–16:30
Počet výukohodin
6
Program
• postupy tvorby dobré tiskové informace: formy a techniky, práce s tématem,
• co média vlastně chtějí: struktura a specifika sdělovacích prostředků,
• nástroje a postupy PR,
• Public Relations a jeho místo v marketingovém mixu,
• tisková oprava, omluva – ano či ne – pokud ano, kdy a jak?,
• kdy jsou třeba služby agentury a jak si vhodnou agenturu vybrat,
• když přijde krize – hlavní principy zvládání nenadálých situací,
• média a právo,
• úvod do monitoringu médií.
Určeno
Seminář ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly vztahů s médii. Týká se to tedy především začínajích kolegů “píáristů” z interní komunikace, marketingu, personálního útvaru i z jiných oblastí.
Seminář je jednoduše pro všechny, kteří chtějí porozumět práci v oblasti PR.
Přínos/cíl
Zorientujete se v základech budování vztahů s médii, odnesete si vlastní “PR manuál” a budete vědět, jak připravovat tiskové zprávy a další akce pro média.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
5 490 Kč
cena bez DPH
10 590 Kč
cena bez DPH
10 990 Kč
cena bez DPH
4 420 Kč
cena bez DPH
5 490 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme



