Mezinárodní standardy IFRS 15 – Výnosy a IFRS – 16 Leasingy

Lektoři

doc. Ing. Dana Dvořáková Ph.D.

doc. Ing. Dana Dvořáková Ph.D.

Detail lektora

KCU

Termín

30. 9. 2021; 9:00–17:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

7

+

2 990 Kč

3 618 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

IFRS 15 – Výnosy ze smluv se zákazníky:
• východiska standardu, porovnání IFRS 15, IAS 18 – Výnosy, IAS 11 – Smlouvy o zhotovení (Stavební smlouvy),
• předmět standardu, identifikace smlouvy, identifikace povinností plynoucích ze smlouvy,
• transakční cena a její alokace na smluvní povinnosti,
• splnění povinnosti plynoucí ze smlouvy – rozpoznání výnosu.

IFRS 16 – Leasingy:
• východiska standardu, porovnání IFRS 16 s IAS 17 – Leasingy, přehled změn v kontextu s US GAAP,
• rozsah působnosti standardu, výjimky z aplikace standardu, identifikace leasingu,
• kombinace (agregace) smluv, dekompozice smlouvy, doba leasingu, opce na prodloužení/zkrácení doby nájmu a na odkup aktiva,
• leasing u nájemce, oceňování při zahájení leasingu, následné ocenění, modifikace leasingové smlouvy, prezentace a zveřejnění,
• leasing u pronajímatele, klasifikace leasingů u pronajímatele, zveřejnění leasingů u pronajímatele, zpětný leasing.

Určeno

Seminář je určen široké odborné veřejnosti (nejen účetním pracovníkům), která se chce seznámit a porozumět změnám v rámci IFRS – zejména standardům a jejich vlivu na účetní závěrku.

Přínos/cíl

Po absolvování semináře budete schopni aplikovat požadavky IFRS 15 a IFRS 16 v praxi, porozumíte vazbám mezi oběma standardy i dopadu nových standardů na vypovídací schopnost účetní závěrky.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

30. 9. 2021
Praha

Cenové varianty

2104430

2 990 Kč

cena bez s DPH

3 618 Kč

cena s DPH

210443A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 681 Kč

cena bez s DPH

6 874 Kč

cena s DPH

210443B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 073 Kč

cena bez s DPH

9 768 Kč

cena s DPH

210443C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 166 Kč

cena bez s DPH

12 301 Kč

cena s DPH

2104436

cena pro členy Komory certifikovaných účetních a členy Svazu účetních

2 490 Kč

cena bez s DPH

3 013 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo