Manažerská personalistika se zaměřením na nábor pracovníků
Jak hledat a vybrat vhodné kandidáty – a který ze způsobů může být právě pro vaši firmu tím nejlepším?
Lektoři

Pavel Hájek
Termín
25. 7. 2023; 9:00–16:00
Počet výukohodin
6
Program
• co je dobré a užitečné vědět o personálním marketingu pro dnešní dobu,
• jak vytvořit inzerát, na který rychle zareagují ti správní uchazeči,
• jaký vzkaz váš inzerát předává zájemcům o vaši firmu,
• jak může být dobrý popis pracovní pozice cestou k lepšímu rozhodování,
• otázky u pohovorů – na co se ptát a co lze zjistit i bez ptaní,
• co vám může (a nemusí) sdělit kandidátův životopis,
• telefonický pohovor,
• osobní pohovor, strukturovaný pohovor, jak se na něj připravit a jak jej vést,
• jak představit společnost i pozici kandidátovi,
• řeč těla a co lze z řeči těla vyčíst,
• II. kolo výběru,
• personální agentury – ano či ne?
• nástup, zapracování nového pracovníka – důležité aspekty setrvání nového pracovníka ve vaší firmě.
Určeno
Toto téma ocení především:
• vedoucí pracovníci,
• vedoucí obchodů,
• majitelé menších firem,
• teamleadeři,
• další profese, které mají zájem o znalosti a dovednosti z oblasti náboru zaměstnanců.
Přínos/cíl
Získáte přehled o tom, jak se chovají lidé, kteří hledají nové pracovní uplatnění.
Díky těmto poznatkům se naučíte přesněji definovat, koho hledat do týmu, jaké pokládat otázky a jak zjišťovat potenciál uchazeče tak, abyste našli, koho hledáte.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
4 590 Kč
cena bez DPH
5 490 Kč
cena bez DPH
5 490 Kč
cena bez DPH
5 490 Kč
cena bez DPH
5 490 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme



