Kontrolní vazby v účetnictví pro podnikatele včetně příkladů chybných postupů – příprava pro inventarizaci a uzávěrkové operace

Nepodceňujte pravidelnou kontrolu účetních sestav! Jak a co si zajistit včetně řádné spolupráce s ostatními zaměstnanci v účetní jednotce, se dozvíte právě na tomto semináři.

Lektoři

Hana Kovalíková

Hana Kovalíková

Detail lektora

Termín

11. 11. 2021; 9:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

5

+

2 390 Kč

2 892 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• platné účetní předpisy a metody pro podnikatele, kteří vedou účetnictví,
• doklady, dokumenty a podklady, které jsou nezbytné pro správné vedení účetnictví a pro provádění kontrol,
• nejčastěji se objevující účetní případy ve třídách 0, 1, 2, 3, 5 a 6,
• případy, kde se objevují chyby v zaúčtování, např. účtování záloh a zahraničních faktur, • předvedení analytického členění účtů třídy 5, a to s vazbou na zákon o daních z příjmů, tzn. stanovení účtů daňově i nedaňově účinných,
• vazba na obchodní smlouvy,
• chyby při uzavírání obchodních smluv,
• zajištění správné spolupráce jednotlivých oddělení,
• časté chyby v postupech při kontrole účetních sestav.

Určeno

Seminář je určen pro pracovníky účtáren, ale také pro majitele firem, kteří chtějí mít své účetnictví v pořádku a chtějí mu v základu porozumět.

Přínos/cíl

Na semináři se naučíte pracovat s účetními sestavami a s ostatními nezbytnými podklady a doklady pro účetnictví. S pomocí konkrétních kontrolních vazeb budete umět hledat možné chyby a omyly v účetnictví a naučíte se provádět opravy tak, aby vše bylo v souladu s účetními a ostatními právními předpisy. Nestačí znát jen vazby mezi určitými účty, ale velmi důležité a často opomíjené, jsou veškeré podklady a doklady týkající se účetnictví dané účetní jednotky.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

11. 11. 2021
Praha
11. 11. 2021
Online

Cenové varianty

2104140

2 390 Kč

cena bez s DPH

2 892 Kč

cena s DPH

210414A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 541 Kč

cena bez s DPH

5 495 Kč

cena s DPH

210414B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 453 Kč

cena bez s DPH

7 808 Kč

cena s DPH

210414C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 126 Kč

cena bez s DPH

9 832 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo