Kontingenční tabulky v MS Excel

GARANCE KONÁNÍ SEMINÁŘE

Přehledné sestavy pro vaši práci díky jednomu z nejmocnějších nástrojů MS Excel.

Lektoři

Ing. Jaroslav Nedoma

Ing. Jaroslav Nedoma

Detail lektora

Termín

30. 11. 2021; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

+

4 190 Kč

5 070 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

Úvod do kontingenčních tabulek (KT)
• možnosti použití, základní pojmy,

První kroky v KT
• vytvoření KT o jednom či více polích,
• doporučení rozložení v KT,
• průvodce KT, panel Pole KT.

KT a jejich zdrojová data:
• práce s tabulkami ze stejného či jiného sešitu Excelu,
• tvorba KT z tabulek z databáze MS Access a jiných datových zdrojů,
• slučování dat z více oblastí,
• tvorba KT z jiné KT, tvorba KT z více zdrojových tabulek pomocí nástroje MS Query,
• ukázka Power nástrojů v kombinaci s KT.

Formátování KT a jejich nástroje:
• klasické rozložení KT,
• nastavení polí hodnot – formáty zobrazených dat,
• volba stylu a formy KT,
• změna zdroje dat a aktualizace KT, přesun, přejmenování a další možnosti KT.

Práce s prvky KT:
• filtrování a řazení, filtr sestavy,
• průřezy a časové osy,
• nastavení a změna hodnotových polí,
• různé zobrazení hodnot v KT (% z celku, % z konkrétních položek, přírůstky…),
• výpočty v KT, seskupování dat (texty, čísla, data).

Další práce s KT a jejich alternativy:
• funkce ZISKATKONTDATA,
• souhrn.

Přínos/cíl

V průběhu tohoto semináře se naučíte pracovat s daty z rozsáhlých tabulek tím nejlepším možným způsobem. Namísto složitých postupů ovládnete kontingenční tabulky, díky kterým ušetříte svůj čas využitelný jinak.
Zjistíte také, jaké možnosti skrývá grafické vyjádření dat a jejich analýza.

Poznámka

Předpokladem aktivní účasti je základní znalost práce v prostředí MS Windows a notebook, který si, prosím, přineste s sebou. Seminář je určen pro uživatele Office 365, MS Office 2016 a všech novějších verzí. V případě, že si účastník přinese notebook s nainstalovanou verzí MS Office 2013 či 2010 (avšak Professional Plus s programem Software Assurance), musí si doinstalovat doplněk Power Query, který je k dispozici zdarma na stránkách Microsoftu. Instalace doplňku není složitá, v případě potřeby pomůže lektor s instalací doplňku na místě. Po instalaci doplňku získáte v Excelu na pásu karet kartu Power Query. Ve verzích 2016 a novějších není třeba instalaci provádět (doplněk je integrovaný na kartě Data ve skupině nástrojů Načíst a transformovat). Seminář je možné absolvovat i ve starších verzích Office či bez doinstalovaného doplňku, ale nebude možné aktivně pracovat s lektorem na cca 10% příkladů z výuky. Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

30. 11. 2021
Praha

Cenové varianty

2120050

4 190 Kč

cena bez s DPH

5 070 Kč

cena s DPH

212005A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 961 Kč

cena bez s DPH

9 633 Kč

cena s DPH

212005B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

11 313 Kč

cena bez s DPH

13 689 Kč

cena s DPH

212005C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

14 246 Kč

cena bez s DPH

17 238 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo