Kontingenční tabulky a spolupráce s Power Query v MS Excel

Přehledné sestavy pro vaši práci díky jednomu z nejmocnějších nástrojů MS Excel.

Lektoři

Ing. Jaroslav Nedoma

Ing. Jaroslav Nedoma

Detail lektora

Termín

24. 5. 2022; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

Program

Úvod do kontingenčních tabulek (KT)
• možnosti použití, základní pojmy,

První kroky v KT
• vytvoření KT o jednom či více polích,
• doporučení rozložení v KT,
• průvodce KT, panel Pole KT.

KT a jejich zdrojová data:
• práce s tabulkami ze stejného či jiného sešitu Excelu,
• tvorba KT z tabulek z databáze MS Access a jiných datových zdrojů,
• slučování dat z více oblastí,
• tvorba KT z jiné KT, tvorba KT z více zdrojových tabulek pomocí nástroje MS Query,
• ukázka Power nástrojů v kombinaci s KT.

Formátování KT a jejich nástroje:
• klasické rozložení KT,
• nastavení polí hodnot – formáty zobrazených dat,
• volba stylu a formy KT,
• změna zdroje dat a aktualizace KT, přesun, přejmenování a další možnosti KT.

Práce s prvky KT:
• filtrování a řazení, filtr sestavy,
• průřezy a časové osy,
• nastavení a změna hodnotových polí,
• různé zobrazení hodnot v KT (% z celku, % z konkrétních položek, přírůstky…),
• výpočty v KT, seskupování dat (texty, čísla, data).

Další práce s KT a jejich alternativy:
• funkce ZISKATKONTDATA,
• souhrn.

Přínos/cíl

Naučíte se pracovat s daty z rozsáhlých tabulek tím nejlepším možným způsobem. Namísto složitých postupů ovládnete kontingenční tabulky, díky kterým ušetříte svůj čas využitelný jinak.
Zjistíte také, jaké možnosti skrývá grafické vyjádření dat a jejich analýza.

Seminář je zaměřen také na nástroj Power Query, díky kterému propojíte hravě tabulky mezi sebou bez potřeby hledat tabulkové funkce pro jejich manuální propojení.

Poznámka

Předpokladem aktivní účasti je základní znalost práce v prostředí MS Windows a notebook, který si, prosím, přineste s sebou. Seminář je určen pro uživatele Office 365, MS Office 2016 a všech novějších verzí. V případě, že si účastník přinese notebook s nainstalovanou verzí MS Office 2013 či 2010 (avšak Professional Plus s programem Software Assurance), musí si doinstalovat doplněk Power Query, který je k dispozici zdarma na stránkách Microsoftu. Instalace doplňku není složitá, v případě potřeby pomůže lektor s instalací doplňku na místě. Po instalaci doplňku získáte v Excelu na pásu karet kartu Power Query. Ve verzích 2016 a novějších není třeba instalaci provádět (doplněk je integrovaný na kartě Data ve skupině nástrojů Načíst a transformovat). Seminář je možné absolvovat i ve starších verzích Office či bez doinstalovaného doplňku, ale nebude možné aktivně pracovat s lektorem na cca 10% příkladů z výuky. Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

4 590 Kč bez DPH

5 554 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

24. 5. 2022
Praha

Cenové varianty

2221820

4 590 Kč

cena bez DPH

5 554 Kč

cena s DPH

222182A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 721 Kč

cena bez DPH

10 552 Kč

cena s DPH

222182B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

12 393 Kč

cena bez DPH

14 996 Kč

cena s DPH

222182C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

15 606 Kč

cena bez DPH

18 883 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo