Konsolidovaná účetní závěrka podle IFRS

Lektoři

Ing. Libor Vašek Ph.D.

Ing. Libor Vašek Ph.D.

Detail lektora

KCU

Termín

13. – 14. 12. 2021; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

12

+

5 190 Kč

6 280 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• koncepce konsolidované účetní závěrky v IFRS a odlišnosti vůči české účetní legislativě,
• zdroje pravidel a požadavků a jejich uspořádání s ohledem na řešenou transakci (akvizice – IFRS 3; konsolidovaná účetní závěrka – IFRS 10; přidružené a společné podniky (ekvivalenční metoda) – IAS 28; společná ujednání – IFRS 11; zveřejňování – IFRS 12),
• plná konsolidace (konsolidace dceřiných společností) a ekvivalenční metoda (zachycení přidružených a společných podniků) – od akvizice pořízení až po řešení následných období,
• metoda akvizice v IFRS a odlišnosti vůči české úpravě,
• nákupy a prodeje dceřiných společností v průběhu období,
• změny podílů (navýšení, snížení) bez ztráty ovládání, dekonsolidace a změna míry vlivu z ovládání na podstatný vliv aj.,
• přímá a nepřímá technika konsolidace,
• vylučování vzájemných vztahů,
• konsolidace zahraničních podniků,
• vliv odložené daně na konsolidaci.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen těm, kteří potřebují sestavovat, ověřovat nebo analyzovat konsolidované účetní závěrky v rozsahu pravidel a požadavků IFRS.

Přínos/cíl

Na semináři se seznámíte s konsolidací podle IFRS. Na praktických příkladech si procvičíte a ujasníte výpočet goodwillu, vliv přecenění na konsolidaci, metody konsolidace, vylučování vzájemných vztahů, sestavení konsolidovaného výkazu peněžních toků, konsolidaci zahraničních podniků, změny podílů při konsolidaci, dekonsolidaci, odloženou daň, konsolidovaný výkaz změn vlastního kapitálu a specifikace konsolidace na výkaz peněžních toků.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

13. 12. 2021
Praha
13. 12. 2021
Online

Cenové varianty

2104600

5 190 Kč

cena bez s DPH

6 280 Kč

cena s DPH

210460A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 861 Kč

cena bez s DPH

11 932 Kč

cena s DPH

210460B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

14 013 Kč

cena bez s DPH

16 956 Kč

cena s DPH

210460C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

17 646 Kč

cena bez s DPH

21 352 Kč

cena s DPH

2104606

cena pro členy Komory certifikovaných účetních a členy Svazu účetních

4 390 Kč

cena bez s DPH

5 312 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo