Konsolidovaná účetní závěrka podle IFRS

Prezenčně

Lektoři

Ing. Libor Vašek, Ph.D.

Ing. Libor Vašek, Ph.D.

Detail lektora

Termín

27. – 28. 11. 2023; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

12

Program

• koncepce konsolidované účetní závěrky v IFRS a odlišnosti vůči české účetní legislativě,
zdroje pravidel a požadavků a jejich uspořádání s ohledem na řešenou transakci:
– akvizice – IFRS 3,
– konsolidovaná účetní závěrka – IFRS 10,
– přidružené a společné podniky (ekvivalenční metoda) – IAS 28,
– společná ujednání – IFRS 11,
– zveřejňování – IFRS 12,
• plná konsolidace (konsolidace dceřiných společností) a ekvivalenční metoda (zachycení přidružených a společných podniků) – od akvizice pořízení až po řešení následných období,
• metoda akvizice v IFRS a odlišnosti vůči české úpravě,
• nákupy a prodeje dceřiných společností v průběhu období,
• změny podílů (navýšení, snížení) bez ztráty ovládání, dekonsolidace a změna míry vlivu z ovládání na podstatný vliv aj.,
• přímá a nepřímá technika konsolidace,
• vylučování vzájemných vztahů,
• konsolidace zahraničních podniků,
• vliv odložené daně na konsolidaci.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen těm, kteří potřebují sestavovat, ověřovat nebo analyzovat konsolidované účetní závěrky v rozsahu pravidel a požadavků IFRS.

Přínos/cíl

Na semináři se seznámíte s konsolidací podle IFRS. Na praktických příkladech si procvičíte a ujasníte výpočet goodwillu, vliv přecenění na konsolidaci, metody konsolidace, vylučování vzájemných vztahů, sestavení konsolidovaného výkazu peněžních toků, konsolidaci zahraničních podniků, změny podílů při konsolidaci, dekonsolidaci, odloženou daň, konsolidovaný výkaz změn vlastního kapitálu a specifikace konsolidace na výkaz peněžních toků.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

6 990 Kč bez DPH

8 458 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

27. 11. 2023
Praha
27. 11. 2023
Online

Cenové varianty

2307260

6 990 Kč

cena bez DPH

8 458 Kč

cena s DPH

230726A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

13 281 Kč

cena bez DPH

16 070 Kč

cena s DPH

230726B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

18 873 Kč

cena bez DPH

22 836 Kč

cena s DPH

230726C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

23 766 Kč

cena bez DPH

28 757 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo