Konference Digitalizace ve službách HR

Prezenčně Konference

FIRST MINUTE sleva

Moderátoři konference:
Ing. Ivana ŠABATOVÁ, Sabicon
Ing. Adam ČÍŽEK, Kooperativa

Lektoři

Ing. Pavel Puff

Ing. Pavel Puff

Detail lektora

Ing. Ivana Šabatová, Ph.D.

Ing. Ivana Šabatová, Ph.D.

Detail lektora

Další 4 lektoři

Termín

6. 10. 2022; 9:00–16:00

Místo konání

Praha, místo bude upřesněno, PRAHA

Počet výukohodin

6

Program

e-podpis a jeho uznatelnost v pracovně-právních vztazích• Mgr. Daniel Vejsada, PRK Partners, s.r.o.
• Vymezení důležitých pracovněprávních písemností
• Elektronické doručování a datové schránky v pracovním právu
• Praktická doporučení k digitalizaci pracovněprávní dokumentace
• Výhledy do budoucna

Role personalisty v oblasti kybernetické bezpečnosti• Jan Mašek, bezpečnostní ředitel, ICZ CZ
Bezpečnost informací začíná a končí u spolehlivosti a informovanosti zaměstnanců, zejména těch klíčových, kteří mají z logiky své pracovní pozice přístupy ke kritickým informacím a pro organizaci důležitým informačním systémům. Význam role personálního managementu v oblasti kybernetické bezpečnosti roste úměrně se zvyšujícími se riziky a útoky v této oblasti. Dozvíte se řadu užitečných doporučení, jak tuto roli skvěle zvládnout i bez technických znalostí informačních technologií.

Proměny organizační struktury v kontextu digitální transformace• Ludmila Vráželová, IT lektorka a konzultantka
Tradiční organizační struktura organizace je tvořena útvary specializovanými na určitou činnost – útvar provozu, útvar správy sítí, útvar vývoje, bezpečnosti, kvality a podobně. Digitální transformace vyžaduje zásadní změnu.

Automatizace personálních procesů• Ing. Ivana Šabatová, Sabicon
Automatizace neboli také digitalizace či elektronizace personálních procesů je významným pomocníkem v personální práci. Uvolňuje personalistovi “ruce” a dává mu čas pro kreativní činnosti, které se při nejlepší vůli automatizovat nedají. Dozvíte se, jaké možnosti nám přinášejí informační technologie typu BPMS (Business Process Managment Systems), RPA (Robotic Process Automation) či AI (Artificial Inteligence). Řekneme si také, kdy je vhodné je využít a kdy už zase tolik ne a co všechno bychom měli vědět, aby projekt automatizace personálních procesů dopadl k naší spokojenosti.

Implementace AI v HR procesech• přednášející bude upřesněn

Digitalizace HR – důležité je začít• Ing. Pavel Puff, obchodní ředitel, Trexima
Nedávná zkušenost s pandemií covid-19 v mnoha případech potvrdila nepřipravenost firem na digitalizaci HR procesů, a to i přes skutečnost, že stále větší část HR manažerů si uvědomuje, že digitalizace je správnou cestou. Je zřejmé, že k plné digitalizaci HR procesů vede ještě složitá cesta, spojená s nedůvěrou nebo obavami z vysokých nákladů. Jednou z možných cest k digitalizaci, která je využitelná především u malých a středních firem (ale nejen u nich), je využití modelu nasazení softwarového řešení jako služby. V rámci tohoto příspěvku se dozvíte, co se skrývá pod pojmem Software as a Service a jak může vypadat jeho použití v praxi.

Digitální průzkumy pro zvýšení motivace zaměstnanců• Ivana Watson, Leadership and Business Consultant
• Zaměstnanecký průzkum jako strategický nástroj vedení lidí
• Jak připravit dobrý projekt a nezpackat to hned na začátku
• Jak z průzkumu vytěžit něco, co efektivně pomůže firmě

Panelová diskuze: Jak zlepšit digitální prostředí pro lidi?
Moderátor: Ing. Adam Čížek

Určeno

Zveme všechny, kteří se podílejí na digitální transformaci v oblasti řízení lidských zdrojů i ty, které toto téma zajímá, tedy především:
– HR manažery,
– specialisty na digitální tranformaci,
– ředitele a manažery středních i velkých firem z nejrůznějších vertikálních segmentů.

Přínos/cíl

S technologickým pokrokem je digitalizace HR agendy pro budoucnost nezbytnou záležitostí. Nároky na efektivitu a rychlost HR procesů stoupají a je potřeba hledat řešení.
Konference je věnována mnoha výzvám a možným řešením, které vám cestu k digitalizaci mohou usnadnit. Přijďte se inspirovat od zkušených profesionálů.

Dopravní spojení

Bude upřesněno.

+

4 890 Kč bez DPH

5 917 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

6. 10. 2022
Praha

Cenové varianty

2222260

4 890 Kč

cena bez DPH

5 917 Kč

cena s DPH

222226Q

FIRST MINUTE CENA pro první přihlášené, platná do 31. 8. 2022 včetně

3 900 Kč

cena bez DPH

4 719 Kč

cena s DPH

222226A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 291 Kč

cena bez DPH

11 242 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo