Jak správně nastavit pravidla pro vyúčtování zahraničních pracovních cest v roce 2023, valutová pokladna, platební karty

Prezenčně

Řádné nastavení postupu při vyúčtování zahraničních pracovních cest včetně správného vypracování vnitřních směrnic usnadní práci nejen zaměstnanců vyslaných na pracovní cestu, ale také pracovníkům, kteří mají na starosti vyúčtování.

Práva a povinnosti obou stran, tedy zaměstnavatele i zaměstnace, jsou jasně daná.

Lektoři

Hana Kovalíková

Hana Kovalíková

Detail lektora

Termín

21. 2. 2023; 9:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

5

Program

• vymezení základních ustanovení týkajících se pracovních cest zahraničních po platnosti zákoníku práce č. 262/2006 Sb. upravujícího problematiku pracovních cest,
• určení osob, kterým přísluší cestovní náhrady,
• vymezení základních pojmů – zahraniční pracovní cesta, pravidelné pracoviště, doba trvání zahraniční pracovní cesty,
• sestavení příkazu k pracovní cestě,
• nárokové náhrady – jízdné, ubytování, stravné a ostatní nutné výdaje spojené s pracovní cestou,
• problematika krácení stravného,
• poskytování kapesného,
• paušalizace cestovních náhrad,
• poskytování záloh na pracovní cesty a jejich vyúčtování,
• vazba cestovních náhrad na zákon o daních z příjmů č. 586/1992 Sb. a na vnitropodnikové směrnice,
• použití platební karty,
• směna peněz na jinou měnu, doložení směny,
• pracovní cesta ve více zemích,
• přerušení pracovní cesty,
• kursy, kursové rozdíly,
• valutová pokladna,
• nejčastější chyby.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen účetním a ekonomickým pracovníkům, pokladním, a to jak z podnikatelské, tak i státní a nestátní neziskové sféry.

Přínos/cíl

Na semináři se seznámíte s praktickými postupy při vyúčtování zahraničních pracovních cest v roce 2023 s tím, jak nejépe řešit vzniklé problémy, které často způsobí nejen zaměstnavatelé, ale i zaměstnanci.

Dozvíte se, jaké podmínky mají být uvedené ve vnitropodnikové směrnici, a jak postupovat v případě, když někteří zaměstnavatelé, ale často i zaměstnanci, nechtějí dodržovat nutné právní předpisy.

Dozvíte se, jaké podmínky mají být zakotvené ve vnitropodnikové směrnici a jak postupovat v případě, když někteří zaměstnavatelé nechtějí dodržovat nutné právní předpisy.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

2 690 Kč bez DPH

3 255 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

21. 2. 2023
Praha
21. 2. 2023
Online

Cenové varianty

2301860

2 690 Kč

cena bez DPH

3 255 Kč

cena s DPH

230186A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 111 Kč

cena bez DPH

6 184 Kč

cena s DPH

230186B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 263 Kč

cena bez DPH

8 788 Kč

cena s DPH

230186C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 146 Kč

cena bez DPH

11 067 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo