Jak splnit ohlašovací povinnosti při nakládání s odpady za rok 2021

Přehled základních povinností při nakládání s odpady, podrobnosti o vedení evidence odpadů, zpracování ročního hlášení o odpadech a odeslání přes ISPOP s praktickými příklady a zodpovězení konkrétních dotazů.

Lektoři

Ing. Eva Směšná

Ing. Eva Směšná

Detail lektora

Termín

18. 1. 2022; 9:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

5

+

1 990 Kč

2 408 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

Přehled zásadních změn při nakládání s odpady od 1. 1. 2021:
• přehled nových prováděcích předpisů,
• základní pojmy – změny,
• povinnosti původců odpadů,
• přechod vlastnictví k odpadu – kompletní přejímka odpadu
• předávání a převzetí odpadů – písemná informace o odpadu; ZPO; doklad o převzetí odpadu,
• kdy původce odpad soustřeďuje, shromažďuje nebo skladuje,
• provoz skladu původce s povolení nebo bez povolení.

Změny při vedení průběžné evidence odpadů a ohlašování odpadů:
• způsob vedení vevidence do 31.12.2022 a po tomto datu,
• význam identifikačního čísla provozovny a identifikačních čísel zařízení při vedení evidence
• nové kódy nakládání a poddruhy odpadů,
• ohlašování odpadů do 31.12.2022 a po tomto datu,
• ohlašovací povinnosti přes ISPOP (odpady, zařízení, obchodníci, zprostředkovatelé, dopravci).

Právní rámec plnění ohlašovacích povinností přes ISPOP:
• rozsah ohlašovacích povinností,
• technické podmínky pro práci v ISPOP,
• novinky v ISPOP,
• registrace, ztráta hesla, povinná změna hesla,
• postup v případě potíží, helpdesk,
• moduly ISPOP – HNVO, SEPNO,
• praktické ukázky obsluhy ISPOP, manuály, ovládání „Můj účet“ atd.

Praktické ukázky:
• stažení formulářů,
• obsluha a vyplňování formuláře „roční hlášení o odpadech“,
• odeslání, autorizace, sledování stavu hlášení,
• sledování stavu hlášení atp.

Statistická hlášení v odpadech.

Ohlašování přepravy nebezpečných odpadů; SEPNO.

Dotazy a diskuze.

Určeno

Seminář je určen pracovníkům odpadových firem, podnikovým ekologům, poradcům a dalším zájemcům o tuto problematiku, kteří se potřebují zorientovat v povinnostech v odpadovém hospodářství a zavést je do podnikové praxe.

Přínos/cíl

Na semináři budou podrobněji probrány zásady vedení průběžné evidence odpadů, a příprava podkladů pro zpracování ročního hlášení o odpadech za rok 2021. V rámci toho budete seznámeni s novinkami, které přinesly nové právní předpisy, s novými evidenčními kódy nakládání s odpady, novými poddruhy odpadů a od kdy se budou používat.
Na praktické ukázce bude představen způsob práce s interaktivním formulářem pro ohlašování roční produkce odpadů, jeho vyplnění a odeslání do ISPOP. Podrobněji bude také na praktických ukázkách představena práce ve vašem účtu v ISPOP.

Na semináři také získáte přehled o nových povinnostech původce odpadů a o dalších novinkách při nakládání s odpadem stanovených novým zákonem o odpadech č. 541/2020 Sb.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách). Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

18. 1. 2022
Praha
18. 1. 2022
Online

Cenové varianty

2200090

1 990 Kč

cena bez s DPH

2 408 Kč

cena s DPH

220009A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

3 781 Kč

cena bez s DPH

4 575 Kč

cena s DPH

220009B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 373 Kč

cena bez s DPH

6 501 Kč

cena s DPH

220009C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 766 Kč

cena bez s DPH

8 187 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo