Jak reagovat na změny nákupního procesu zákazníka

Ano, změnil se náš životní styl a tedy i způsob, jakým zákazníci nakupují produkty a služby. Komunikačními platformami jsou internet a sociální sítě, kde cílová skupina hledá odpovědi na své otázky dávno před nákupem...

Zjistěte, jak chápat své zákazníky a jejich nákupní rozhodnutí ve všech klíčových souvislostech.

Lektoři

Vít Baloušek

Vít Baloušek

Detail lektora

Termín

3. 11. 2021; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

+

4 190 Kč

5 070 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• E-commerce a jeho rozvoj,
• role PR před nákupem zákazníka,
• role sociálních sítí,
• content marketing – jaký obsah pomůže zákazníkům,
• jednotlivé fáze nákupního procesu,
• podle čeho se zákazníci rozhodují a jak je tedy motivovat,
• obchodní argumenty a proškolení týmu prodejců,
• výzkumy – mystery shopping a jak ho organizovat,
• recenze zákazníků – zpětná vazba a datová analytika,
• jak dále podporovat spokojenost zákazníků,
• jak řešit nespokojené zákazníky.

Určeno

Komu tento seminář pomůže:
• marketing manažerům a brand manažerům,
• pracovníkům a specialistům v oddělení marketingu, obchodu a komunikace,
• obchodníkům a vedoucím obchodních oddělení,
• zadavatelům a tvůrcům reklamy,
• reklamním, komunikačním agenturám, grafickým studiím a kreativním shopům.

Přínos/cíl

Co zvládnete po aplikaci do praxe:
• poznáte, jak podporovat spokojenost zákazníků tak, aby se k vám vraceli,
• dozvíte se, jaké dynamické změny se v dnešní době dějí v oblasti nákupu zákazníků,
• naučíte se správně komunikovat se zákazníky ve všech fázích nákupního procesu.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

3. 11. 2021
Praha

Cenové varianty

2124270

4 190 Kč

cena bez s DPH

5 070 Kč

cena s DPH

212427A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 961 Kč

cena bez s DPH

9 633 Kč

cena s DPH

212427B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

11 313 Kč

cena bez s DPH

13 689 Kč

cena s DPH

212427C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

14 246 Kč

cena bez s DPH

17 238 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo