Jak pravidla uplatňování DPH ovlivňují vykazování INTRASTATU – pro pokročilé

Online + záznam

Podrobnější informace o on-line výuce najdete níže v POZNÁMCE.

Lektoři

Marek Reinoha

Marek Reinoha

Detail lektora

Termín

7. 10. 2022; 9:00–13:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

4

Program

Základní definice nutné k výkladu:
• definice předmětu vykazování, tedy obchodních transakcí, které zpravodajské jednotky pro účely vykazování musí sledovat,
• definice místa plnění při dodání zboží do jiného členského státu EU a při pořízení z jiného členského státu EU a při třístranných a vícestranných obchodech,
• definice přemístění zboží z pohledu zákona o DPH,
• pravidla uplatňování DPH při poskytování služby práce na movité věci,
• definice místa plnění při dovozu ze třetí země a při vývozu do třetí země.

Příklady složitějších transakcí jak z pohledu uplatňování DPH, tak z pohledu vykazování INTRASTATU:
• pohyb zboží z tuzemska do jiného členského státu EU na základě smluv, do kterých vstupují dvě české zpravodajské jednotky,
• pohyb zboží z jiného členského státu EU do tuzemska na základě smluv, do kterých vstupují dvě české zpravodajské jednotky,
• pohyb zboží z tuzemska do jiného členského státu EU, při kterém kupujícímu z jiného členského státu EU v tuzemsku vzniká povinnost registrace k DPH,
• pohyb zboží z jiného členského státu EU do tuzemska, při kterém prodávajícímu z jiného členského státu EU v tuzemsku vzniká povinnost registrace k DPH,
• pohyby zboží mezi tuzemskem a jiným členským státem EU za účelem poskytování služby práce na movité věci v případech, kdy se zboží po poskytnutí služby vrací objednateli služby,
• pohyby zboží mezi tuzemskem a jiným členským státem EU za účelem poskytování služby práce na movité věci v případech, kdy se zboží po poskytnutí služby nevrací objednateli služby,
• přemístění zboží mezi tuzemskem a jiným členským státem EU (různé varianty),
• dovoz zboží ze třetí země s propuštěním do celního režimu volného oběhu v jiném členském státě EU a následným dopravením do tuzemska,
• vývoz zboží z tuzemska do třetí země s podáním celního prohlášení na propuštění do celního režimu vývozu v jiném členském státě EU a další složitější transakce.

Vliv data vniku daňové povinnosti na aplikaci definice referenčního období.

Opravy výkazů INTRASTAT ve vazbě na změnu základu DPH.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen pracovníkům výrobních a obchodních společností, kteří se zabývají vykazováním údajů pro statistiku vnitrounijního pohybu zboží, případně zástupcům těchto společností, kteří potřebují prohloubit dosavadní znalosti a rozšířit je o nové rozměry.

Přínos/cíl

Zákon o dani z přidané hodnoty definuje dva typy dodání zboží, dodání s přepravou a dodání bez přepravy. Skutečnost, zda se jedná o dodání s přepravou nebo bez přepravy, má vliv nejen na identifikaci místa plnění, ale i na to, zda dodání je či není předmětem vykazování INTRASTATU.
A takových dopadů pravidel uplatňování na vykazování INTRASTATU je daleko více.
Cílem semináře je na příkladech obchodních transakcí právě tyto vazby a souvislosti vysvětlit.

Seminář tedy není zaměřen na výklad základních pravidel vykazování INTRASTATU a definici jednotlivých údajů, které se do výkazů uvádějí, ale nabízí pouze složitější obchodní situace, které při vnitrounijním obchodě mohou nastávat.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

+

2 390 Kč bez DPH

2 892 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

7. 10. 2022
Online
7. 10. 2022
Praha

Cenové varianty

22A5060

2 390 Kč

cena bez DPH

2 892 Kč

cena s DPH

22A506A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 541 Kč

cena bez DPH

5 495 Kč

cena s DPH

22A506B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 453 Kč

cena bez DPH

7 808 Kč

cena s DPH

22A506C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 126 Kč

cena bez DPH

9 832 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

11. 7. 2022

Online

18 hod

6 570 Kč

cena bez DPH

Online + záznam

12. 7. 2022

Online

4 hod

2 190 Kč

cena bez DPH

Online + záznam

12. 7. 2022

Online

4 hod

2 190 Kč

1 490 Kč

cena bez DPH

Sleva Online + záznam

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo