Jak postupovat při vedení účetnictví, problematika vedení účetnictví v účetních firmách – dobrá rada nad zlato

Lektoři

Hana Kovalíková

Hana Kovalíková

Detail lektora

Termín

14. 10. 2021; 9:00–13:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

4

+

2 290 Kč

2 771 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• vysvětlení důležitých paragrafů ze zákona o účetnictví ve vazbě na zpracování účetnictví,
• správné sestavení smlouvy pro vedení účetnictví, co by ve smlouvě nemělo chybět,
• práva a povinnosti obou smluvních stran,
• odpovědnost účetních,
• jak zamezit rekonstrukci účtnictví a jak postupovat, pokud se rekonstrukce musí provést,
• postupy předávání dokladů a podkladů a zpracovaného účetnictví,
• stanovení odpovědností,
• účetní sestavy a daňová přiznání.

Určeno

Seminář je určen účetním firmám a jejich klientům, ale také i samotným účetním. Dále je vhodný i pro podnikatele, kteří se rozhodují, zda vezmou účetní do pracovněprávního vztahu, či si nechají zpracovat účetnictví účetní firmou – budou vysvětleny klady a zápory jejich rozhodnutí. Ideální a velice přínosné je, aby se semináře zúčastnil majitel firmy i se svou účetní.

Přínos/cíl

Cílem semináře je seznámit účetní pracovníky, účetní firmy a jejich klienty s právy a povinnosti obou smluvních stran s postupy pro správné a bezproblémové zpracování účetnictví.

Na základě bohatých praktických zkušeností vás lektorka seznámí s konkrétními případy neshod mezi účetní firmou a klientem a s možnostmi řešení. Obdržíte vzor návrhu smlouvy na zpracování účetnictví a dále příklad, na kterém bude provedeno porovnání propočtu nákladů za zpracování účetnictví účetní firmou a zpracování účetnictví zaměstnancem v pracovněprávním vztahu. Na tomto semináři mohou posluchači probrat s lektorkou i své konkrétní problematické situace.

Chybně uzavřené smlouvy, nebo nedostatečně a chybně popsané pracovní náplně na vedení účetnictví již způsobily mnoho obtíží. Po absolvování tohoto semináře se vám mnohé objasní a budete již moci postupovat jistými a správnými metodami.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

14. 10. 2021
Praha
14. 10. 2021
Online

Cenové varianty

2104110

2 290 Kč

cena bez s DPH

2 771 Kč

cena s DPH

210411A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 351 Kč

cena bez s DPH

5 265 Kč

cena s DPH

210411B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 183 Kč

cena bez s DPH

7 481 Kč

cena s DPH

210411C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 786 Kč

cena bez s DPH

9 421 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo